یکی از داروهایی که در درمان بیماری صرع و کاهش علائم آن نقش اساسی و مهمی را ایفا می ند، گاباپنتین است که به شکل قرص و کپسول در داروخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی دیگر از مواردی که گاباپنتین در درمان آن نقش آفرینی می کند، درمان و کاهش علائم بیماری میگرن است. لینک های زیر می تواند به شما کمک کند:
گاباپنتین
گاباپنتین در بارداری
مقدار مصرف گاباپنتین
قرص گاباپنتین
کپسول گاباپنتین
عوارض گاباپنتین

گاباپنتین چه بیماری هایی را درمان می کند؟

دوم، پس از آنکه گام های گوناگونی به تازگی در مبارزه با اپیدمی مبارزه با مواد مخدر در آمریکا ساخته شده است، چگونه ممکن است که یک داروی تجویزی دیگر به آسانی جایگزین مواد مخدر شده به عنوان "تهدید" بعدی جایگزین شود؟ با این وجود، اطلاعیه ها و هشدارها ویروسی شدند و من آنها را به سرعت از وب به رسانه های پخش پخش کردم. گاباپنتین  تهدید جدید، گاباپنتین دارو تجویز شده، که معمولا توسط محبوب ترین نام تجاری آن، Neurontin شناخته شده است. باید اعتراف کنم که در ابتدا این هشدارها به من زل زده بودند. "گاباپنتین؟" من به خودم نگفتم. "چطور ممکنه؟"

گاباپنتین در بارداری چه بیماری هایی را درمان می کند؟

این مقاله در ابتدا در خبرنامه روزنامه دندانپزشکی منتشر شد. مشترک شدن در این ماهانه ENL ماهیانه به طور خاص برای دستیار دندانپزشکی در اینجا طراحی شده است. این زود هنگام یک صبح روز یکشنبه این زمستان گذشته بود وقتی اولین بار در فیسبوک چندین اعلان دریافت کردم درمورد یک "جدید" تهدید استفاده از مواد مخدر تجویز شده در آمریکا که "هزاران نفر" را کشت. گاباپنتین در بارداری   سوء مصرف مواد "چه ؟!" به خودم گفتم با صدای بلند. شوک اولیه من به دو دلیل بود. اولا، به عنوان یک داروساز، مددکار فارماکولوژی، سخنران و نویسنده بیش از 30 سال، قطعا از یک مسئله با استفاده غیر قانونی از داروهای تجویزی دیگر شنیده ام.

مقدار مصرف گاباپنتین چه بیماری هایی را درمان می کند؟

. این دارو همچنین می تواند باعث تفکر خودکشی شود. این اثر مشابه آنتی بادی های دیگر است. چرا پزشکان گاباپنتین را مجاز می دانند وقتی داروهای ثبات بیشتری برای حالت های مختلف وجود دارد که برای بسیاری از سال ها وجود داشته اند؟ این داروها نشان داده شده است که در مطالعات دوبعدی که تحت کنترل پلاسبو هستند، موثرتر باشند. مقدار مصرف گاباپنتین دو دلیل وجود دارد که پزشکان گاباپنتین را بیش از داروهای معتبر تجویز می کنند. اولین دلیل این است که هر کس با داروهای قدیمیتر و قویتر بهبود نمییابد. دوم اینکه برخی افراد نمی توانند با عوارض جانبی داروهای دیگر مقابله کنند.

قرص گاباپنتین چه بیماری هایی را درمان می کند؟

گاباپنتین بیشتر افراد مبتلا به اختلالات خلقی یا اضطراب استفاده می شود که با داروهای دیگر درمان نشده اند. آیا گاباپنتین معایبی دارد؟ اطلاعاتی در مورد عوارض جانبی زیادی وجود ندارد. همچنین این واقعیت است که مصرف گاباپنتین با افراد مبتلا به اختلالات خلقی نسبتا جدید است. به علت این واقعیت، معلوم نیست که آیا افرادی که در ابتدا به گاباپنتین پاسخ می دهند  قرص گاباپنتین این کار را بعد از سال ها ادامه خواهند داد. به دلیل نیمه عمر دارو، مردم باید روزانه تقسیم شوند. مطالعات قادر به اثبات است که گاباپنتین به عنوان عامل کنترل خلق و خو موثر است

کپسول گاباپنتین چه بیماری هایی را درمان می کند؟

در مورد بیش از حد مصرف بیش از حد اطلاعات زیادی وجود ندارد. افرادی که شناخته شده اند برای تجویز بیش از حد 49000 میلیگرم گاباپنتین بدون عواقب جدی در سلامتی شناخته شده اند. آیا می توان این دارو را با مهارکننده های MAO پذیرفت؟ این ترکیب خاص هیچ گونه مسائل خاصی را ارائه نمی دهد. هزینه Gabapentin چقدر است؟ با توجه به GoodRx.com،  کپسول گاباپنتین گاباپنتین عمومی می تواند بین 10 تا 27 دلار برای کپسول های نود و 100 میلی گرم یا 300 میلی گرم و بین 14 تا 53 دلار برای کپسول های نود 400 میلی گرم هزینه کند. آیا افرادی که از داروهای روانگردان کمتری دریافت می کنند، نتایج خوبی از گاباپنتین دریافت می کنند؟

عوارض گاباپنتین و موارد مورد استفاده از آن

افراد سالخورده به نظر می رسد اثرات مشابهی را به افراد جوان داشته باشد. استفاده از این دارو برای درمان اختلالات روانپزشکی در این جمعیت بسیار زیاد است. آیا گاباپنتین در معرض علائم است؟ مانند سایر داروهای روانگردان، مردم باید گاباپنتین را به تدریج کاهش دهند. برخی علائم برداشت شناخته شده وجود دارد. این بیشتر از افرادی است که عوارض گاباپنتین دوزهای بالایی از دارو مصرف می کنند و ناگهان متوقف می شوند. مردم فقط باید به طور ناگهانی گاباپنتین را به دلیل عوارض جانبی جدی متوقف کنند. در صورت مصرف بیش از حد، گاباپنتین سمی است؟
منبع : گاباپنتین, قرص گاباپنتین, کپسول گاباپنتین, عوارض گاباپنتین, مقدار مصرف گاباپنتین, گاباپنتین 100 , گاباپنتین در شیردهی