چگونه می توان بیماری قلبی نوزادان را درمان کرد؟ آیا با راهکارها و روش های درمان این بیماری آشنایی دارید؟ ما در این مقاله می خواهیم شما را با نشانه ها و علائم این بیماری آشنا کرده و به شما بگوییم اگر صدایی اضافی از قلب نوزاد خود می شنوید این می تواند خطر ناک باشد یا نه. لینک ها و سایت هایی که می تواند در این راستا به شما کمک کنند:
بیماری قلبی نوزادان
درمان بیماری قلبی نوزادان
بزرگی قلب نوزاد
نارسایی قلبی در نوزادان

بیماری قلبی نوزادان و راهکارهای موثر در درمان آن

با توجه به مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC)، تقریبا نیمی از همه آمریکایی ها - هر دو مردان و زنان - دارای سه یا چند عامل خطر برای بیماری های قلبی هستند. نشانه های عود بیماری قلبی اولین علامت بیماری قلبی اغلب یک حمله قلبی یا یک رویداد جدی دیگر است. اما، چند نشانه مهم وجود دارد که می توانند به شما در تشخیص مشکلات قبل از اینکه به سر شما برسند، وجود دارد. در مراحل اولیه، علائمی بیماری قلبی نوزادان که به نظر می آید ناراحتی های عادی ممکن است بروز کند. به عنوان مثال، ممکن است آریتمی قلب داشته باشید که می تواند موجب شود: دشواری نفس خود را پس از تمرین بدنی متوسط ​​مشاهده کنید، مانند راه رفتن به سمت پله ای از احساس ناراحتی و یا فشار دادن در قفسه سینه که 30 تا 30 دقیقه طول می کشد تا چند ساعت بدون درد توضیح داده شود. تنگی، گردن و ضربان قلب جووا که سریعتر، کندتر یا غیر معمولتر از حالت معمول ظاهر یا خستگی است.

درمان بیماری قلبی نوزادان و راهکارهای موثر در درمان آن

بیماری خفیف بیماری که شامل رگ های خونی شما می شود اغلب توسط آنژین (درد قفسه سینه) ضعف تنفس اندام شما مانند درد، تورم، سوزش ، بی حسی، سردی و ضعف ضعف قلب ضربان قلب. این علائم می تواند نشانه هایی از عروق خونی شما باشد. این تنگ شدن، که می تواند باعث ایجاد پلاک شود، باعث می شود که قلب شما خون شما را به اکسیژن منتقل کند. علاوه بر علائم فوق، بیماری قلبی ناشی از درمان بیماری قلبی نوزادان عفونت قلب می تواند سرفه خشک، تب و خارش پوست. خوشه ای از عوامل خطر نیز ممکن است نشانه ای از بیماری قلبی قریب الوقوع باشد. به عنوان مثال، خطر ابتلا به بیماری قلبی شما به طور قابل توجهی افزایش می یابد اگر شما دچار دیابت و فشار خون بالا هستید. علائم عمومی حمله قلبی و حمله قلبی است که وقتی بیماری قلبی به نقطه ای رسیده که جریان خون آن به عضله قلب برسد. شایعترین علامت حمله قلبی در مردان ناراحتی قفسه سینه است که شامل فشار، فشار یا درد است. تصور می شد که تنها درد قفسه سینه نشانه ای از حمله قلبی است، اما ممکن است ناراحتی ایجاد کند که به عنوان دردناک ثبت نمی شود.

بزرگی قلب نوزاد و راهکارهای موثر در درمان آن

این ناراحتی ممکن است در بازوها، پشت، گردن، شکم یا فک وجود داشته باشد. در طی حمله قلبی، ممکن است شما احساس کنید: کمبود نفس نفس نفس زدن بدون علت ناشناخته علایم سکته مغزی شامل بیحسی یا ضعف است که تنها در یک طرف اتفاق می افتد بدن تو. بی حسی بزرگی قلب نوزاد ممکن است در صورت، سلاح یا پاها شما رخ دهد. سایر نشانه های سکته مغزی عبارتند از: سردرگمی، مشکل صحبت کردن و یا مشکل در درک دیگران، تعادل و یا از دست دادن تغییرات هماهنگ در سردرد بینایی. بسیاری از این تغییرات به طور ناگهانی و بدون هشدار رخ می دهد. با توجه به CDC، 50 درصد از مردان که از بیماری قلب و عروق کرونر می میرند بلافاصله بلافاصله 911 را بشنوید.

نارسایی قلبی در نوزادان و راهکارهای موثر در درمان آن

دانستن علائم حمله قلبی یا سکته مغزی، یکی از مهمترین مواردی است که می توانید برای محافظت از سلامت قلب خود داشته باشید. توانایی شما برای بهبودی از یکی از این رویدادها بستگی به این دارد که چگونه درمان آنها را به سرعت دریافت می کنید. ممکن است دشوار باشد که مشخص کنید نارسایی قلبی در نوزادان آیا علائم حمله قلبی دارید یا خیر. در صورتی که نگران علائمی که دارید دارید به پزشک فوری مراجعه کنید. برای کاهش عوامل خطر ابتال به بیماری قلبی، آیا علائم شما را دارید یا خیر، بسیار مهم است. حتی اگر فکر می کنید که در سلامت عالی هستید، برنامه ریزی های منظم را انجام دهید. ایجاد یک پایه برای سلامت شما به شما و پزشک شما کمک خواهد کرد که هر دغدغه ای را که در آینده بوجود می آید در نظر بگیرید.
منابع: بیماری قلبی نوزادان, درمان بیماری قلبی نوزادان, بزرگی قلب نوزاد, نارسایی قلبی در نوزادان, درمان نارسایی قلبی در نوزادان, علائم بیماری قلبی مادرزادی در نوزادان, سوراخ قلب نوزاد, انواع بیماری مادرزادی قلب, صدای اضافه در قلب نوزاد, رگ اضافه در قلب نوزادان