چگونه میتوان از بیماری پنجم پیشگیری کرد؟ گاهی اوقات بروز بیماری های عفونی به دلیل عوامل خاصی در کودک یا باکتری است، اما اغلب پزشکان دلایل را درک نمی کنند. برخی از عوامل مهم در کودک عبارتند از سن، ایمنی، تغذیه، آرایش ژنتیکی و سلامت عمومی. منابعی از لینک ها و سایت ها:
بیماری پنجم
راه درمان بیماری پنجم
عوارض بیماری پنجم
تشخیص بیماری پنجم کودکان

بیماری پنجم + پیشگیری از آن

افرادی که سیستم ایمنی را تضعیف کرده اند، عفونت پارو ویروس در دوران بارداری. اگرچه غیر معمول، ممکن است باعث کم خونی شدید شود که می تواند منجر به سقط جنین یا تولد نوزاد شود. خطر ابتلا به جنین در طول نیمه اول حاملگی بیشتر می شود. پاروویروس در افراد مبتلا به سیستم ایمنی ضعیف Parvovi عفونت rus همچنین می تواند باعث کم خونی شدید در افرادی که سیستم ایمنی را به خطر انداخته اند، که ممکن است از موارد زیر باشد: التیام HIV؛ درمان های صرعی؛ داروهای ضد انعقاد استفاده پس از پیوند عضو؛ پیشگیری؛ واکسن بیماری پنجم برای پیشگیری از عفونت پاروویروس انسان نیست. هنگامی که شما با ویروس ویروس آلوده شده اید ایمنی مادام العمر به دست می آورید. شستن دست ها و دست های کودک شما اغلب، و به اشتراک گذاری غذا و نوشیدنی ها، ممکن است به کاهش احتمال ابتلا به عفونت کمک کند. بیماری پنجم در کودکان بیماری پنجم بیماری ویروسی است که سبب بروز بثورات (exanthem) می شود. بیماری پنجم نیز به نام erythema infectiosum نامیده می شود. و این به عنوان "بیماری کشاله ران" شناخته شده است.

راه درمان بیماری پنجم + پیشگیری از آن

این به این دلیل است که بثورات می تواند گونه های کودک را بسیار قرمز کند. بیماری پنجم از طریق یک تماس مستقیم با مایع بینی و گلو از یک کودک به یک دیگر گسترش می یابد. همچنین می تواند از طریق تماس با خون آلوده گسترش یابد. این بیماری تا حدودی مسری است. بیماری پنجم در یک کودک چیست؟ بیماری پنجم بواسطه پاراوویروس B19 انسان ایجاد می شود. این اغلب در زمستان و بهار رخ می دهد. کودکان چه راه درمان بیماری پنجم کسانی در معرض بیماری پنجم قرار دارند؟ این بیشتر در کودکان جوان مدرسه ای است. کودکان اغلب در مدرسه یا سایر مکان هایی که کودکان جمع می شوند، آن را دریافت می کنند. بزرگسالان می توانند بیماری پنجم را نیز دریافت کنند، اما اکثر عفونت ها در کودکان است. علائم بیماری پنجم در کودک چیست؟ علائم معمولا 4 تا 14 روز پس از اینکه یک کودک در معرض این بیماری قرار گرفت نشان می دهد. حدود 4 در 5 کودک مبتلا به علائم بسیار خفیف حدود یک هفته قبل از شروع بثورات است. حدود 1 در 5 هیچ علائمی را قبل از بثورات نشان نمی دهد. کودکان قبل از بثورات، بیشتر از مسری هستند، قبل از اینکه بدانند که بیماری دارند. علایم سالم معمولا بسیار خفیف هستند.

عوارض بیماری پنجم + پیشگیری از آن

ممکن است این موارد عبارتند از: تب کم خونریزی بینی ناخوشایند گلودرد ناخوشایند یا استفراغ دیواره دیاستن معمولا علائم اصلی بیماری پنجم است. راش: شروع به گونه ها و رنگ قرمز روشن به تنه، بازوها و پاها می کند و 2 تا 4 روز طول می کشد. این اغلب یک ظاهر "لکه دار" دارد. ممکن است زمانی که کودک در معرض نور خورشید، گرما یا سرمای قرار می گیرد یا آسیب به پوست می رسد، ممکن است دوباره برگردد. این ممکن عوارض بیماری پنجم است برای چند روز ادامه یابد. علائم بیماری پنجم می تواند مانند سایر شرایط سلامتی باشد. اطمینان حاصل کنید که کودک شما ارائه کننده خدمات بهداشتی شما را برای تشخیص تشخیص دهد. چگونه بیماری پنجم در یک کودک تشخیص داده می شود؟ ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی از نشانه های کودک و سابقه سلامت شما سوال می کند. او یک امتحان فیزیکی را به فرزند خود می دهد. معاینه فیزیکی شامل بازرسی بثورات است. بثورات به بیماری پنجم منحصر به فرد است و ممکن است به اندازه کافی برای تشخیص فرزند شما باشد. در برخی موارد، کودک شما نیز ممکن است دارای آزمایش خون باشد. چرا بیماری پنجم در یک کودک درمان می شود؟

تشخیص بیماری پنجم کودکان + پیشگیری از آن

درمان بستگی به علائم، سن و سلامت عمومی کودک شما دارد. این نیز بستگی به وضعیت شدید دارد. از آنجا که این یک ویروس است، آنتی بیوتیک ها به کودک شما کمک نمی کنند. هدف درمان این است که به کاهش علائم کمک کند. درمان ممکن است شامل موارد زیر باشد: اطمینان حاصل کنید که فرزند شما مقدار زیادی مایعات را مصرف می کند. استامینوفن یا ایبوپروفن را برای تب و ناراحتی دریافت کنید. داروهای تشخیص بیماری پنجم کودکان ضد هیستامین برای خارش. با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کودک خود درباره خطرات، مزایا و عوارض جانبی داروها صحبت کنید. ایبوپروفن را به یک کودک کمتر از 6 ماهه ندهید، مگر اینکه ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی به شما آن را بگوید. آسپرین را به بچه ها ندهید. آسپرین می تواند یک وضعیت سلامتی جدی به نام سندرم رید ایجاد کند. عوارض احتمالی بیماری پنجم در یک کودک چیست؟ بیماری پنجم معمولا بیماری ملایم است. در بعضی موارد ممکن است کم خونی شدید حاد در کودک مبتلا به بیماری سارکوما یا سیستم ایمنی ضعیف ایجاد شود. در یک زن باردار مبتلا به بیماری پنجم، خطر ابتلا به کوچک بودن نوزاد در رحم وجود دارد. چگونه می توانم در پیشگیری از بیماری پنجم در کودکم کمک کنم؟
منابع : بیماری پنجم, راه درمان بیماری پنجم, عوارض بیماری پنجم, تشخیص بیماری پنجم کودکان, درمان خانگی بیماری پنجم, علائم بیماری پنجم در کودکان, اریتم عفونی, بیماری پنجم کودکان