گوشی پزشکی 
 در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد تا بتوانید بهترین مارک گوشی پزشکی بازار را پیدا کنید. ابزار و تجهیزات پزشکی همیشه حساسیت های مربوط به خود را دارند. جایی که دقیقا نمی توان با کمیت و کیفیت آن ها رو به رو شد و نسبت به تصمیم گیری خود حساس نبود. به همین خاطر زمانی که بحث خرید و تهیه این تجهیزات در میان باشد باید پارامتر های مختلف را در کنار هم قرار داده و در نهایت ایده آل ترین تصمیم ممکن را گرفت. گوشی پزشکی یکی از اصلی ترین تجهیزات پزشکی است که از این قاعده پیروی می کند. یعنی شما به هیچ عنوان به دنبال خرید گوشی پزشکی غیر اصل و بی کیفیت نخواهید بود مگر آن که دوست داشته باشید با جان دیگران بازی کنید.

بهترین مارک گوشی پزشکی بازار

اما در این مورد همیشه سوالاتی مطرح است که یکی از اساسی ترین آن ها، بهترین گوشی طبی پزشکی بازار است. همه دوست دارند بهترین نوع و اصیل ترین برند این محصول را خریداری نمایند و شاید در برخی موارد با مقایسه های انجام شده باز هم سردرگمی های محسوسی وجود داشته باشد. اگر در این مورد اطلاعات خوبی داشته باشید، خیلی سریع برخی از گزینه های بی کیفیت و یا کم کیفیت کنار رفته و دو گزینه نهایی یعنی لیتمن و یاماسو باقی می مانند. این دو برند بهترین برند های حال حاضر تولید کننده گوشی های پزشکی با کیفیت هستند که بیشتر افراد از بین آن دو تصمیم نهایی خود را می گیرند. بد نیست به صورت دقیق این دو برند محبوب را با یکدیگر مقایسه کنیم و مزیت های هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم.

گوشی طبی پزشکی یاماسو

گوشی پزشکی یاماسو
یاماسو برند محبوب تولید کننده تجهیزات پزشکی به ویژه گوشی های پزشکی با کیفیت است. در اولین بخش از معرفی بهترین مارک گوشی پزشکی بازار به این برند می پردازیم. در نگاه اول زیبایی این گوشی ها به چشم می خورد که با ترکیب های رنگی بسیار ساده و البته جذاب سعی در ایجاد حس بهتر در استفاده کننده و بیمار دارند. چندین مدل از این برند؛ با کیفیت، طرح و قابلیت های متفاوت در بازار موجود می باشد. اگر بخواهید از بین این مدل ها انتخاب کرده و بهترین گزینه را برای خود خریداری کنید، باید سطح کار شما مشخص باشد. برند یاماسو از ساده ترین گوشی پزشکی تا پیشرفته ترین آن ها را تولید کرده و در این باره حساسیت های بالایی از خود نشان می دهد. بازار رقابت بین دو برند یاماسو و لیتمن همیشه بالا بوده است و به همین دلیل است که شرکت تولید کننده محصولات یاماسو، حفظ و ارائه کیفیت را تنها راه پیروزی در این رقابت می داند.

همچنین بخوانید: بیماری قلبی نوزادان و راهکارهای موثر در درمان آن

گوشی پزشکی یاماسو سبک وزن ولی با کیفیت

اصولا زمانی که یک وسیله وزن کمی داشته باشد، افراد مختلف احساس می کنند که آن وسیله به دلیل سبک وزن بودن از وسایل و تجهیزات مرغوبی ساخته نشده است. اما نکته جالب در هنگام خرید گوشی پزشکی به خصوص گوشی های محبوب برند یاماسو، در سبک وزن بودن آن هاست. در حالی که این سبک وزن بودن هیچ منافاتی با کیفیت بی نظیر قطعات این گوشی ها ندارد. شرکت یاماسو با بهره گیری از خط تولید حرفه ای در تولید گوشی های طبی خود، سعی کرده است بهترین کیفیت ساخت را در کنار سبک ترین وزن محصول نهایی ارائه نماید که البته در این زمینه بسیار عالی عمل کرده است. فراموش نکنید که وزن پایین قطعا یکی از فاکتور مهم در انتخاب بهترین مارک گوشی پزشکی برای هر فردی می باشد.

تنوع بالا در برند یاماسو

برند یاماسو یک برند شناخته شده ژاپنی است که همان طور که اشاره شد، برای خرید گوشی پزشکی می تواند یک برند کاملا ایده آل باشد. به جز تمام ویژگی های قابل توجهی که برای این محصول از برند یاماسو گفته شد، یکی دیگر از ویژگی هایی که بدون شک برای همه افراد مفید است، تنوع کاربردی آن می باشد. شما زمانی که برای یک پرستار یا پزشک تازه کار گوشی طبی پزشکی خریداری کنید و یا این محصول را برای بهترین و متخصص ترین پزشکان تهیه کنید، با توجه به دامنه کاربردی بسیار وسیع محصول گفته شده، هیچ نیازی به دستگاه ها و وسایل اضافه دیگر نخواهید داشت.

گوشی پزشکی یاماسو قابل استفاده برای افراد مبتدی

یاماسو حتی مبتدی ترین افراد را در این زمینه در نظر گرفته است و اقدام به تولید بهترین و با کیفیت ترین گوشی های پزشکی برای آن ها نیز کرده است. یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین مدل از گوشی های پزشکی برند یاماسو، گوشی های دوبل دو شلنگه هستند که شاید بتوان ادعا کرد بهترین کیفیت صدای تولید شده را در اختیار شما قرار می دهند. با این کیفیت فوق العاده صدای دریافتی از طریق این وسیله، امکان تشخیص بیشتر بیماری ها برای پزشکان متخصص فراهم خواهد بود.

قیمت گوشی های طبی یاماسو

بدون تردید ملاک اصلی در تعیین قیمت نهایی محصولات پزشکی یاماسو، میزان قابلیت های ارائه شده آن هاست. ما نیز در انتخاب بهترین مارک های گوشی های پزشکی در بازار ایران به این مقوله پرداخته ایم. مطمئنا شما زمانی که یک گوشی طبی پزشکی ساده خریداری کنید تا زمانی که مجهزترین مدل موجود در بازار را بخرید، تفاوت قیمت فاحشی در این بین وجود خواهد داشت. اما اصولا برند یاماسو یک برند به نسبت ارزان قیمت است که بیشتر سعی دارد کیفیت مطلوب را در اختیار مشتریان خود قرار دهید. به همین خاطر می توانید حتی با هزینه ای در حدود 100 هزار تومان، یکی از مدل های ساده ولی با کیفیت این برند را برای خود خریداری نماید. هم چنین یکی دیگر از معیارهایی که می تواند روی قیمت گوشی های پزشکی یاماسو تاثیر گذار باشد، میزان و نوع گارانتی محصول است. به طور معمول شرکت های گارانتی کننده محصولات برند یاماسو، گوشی طبی پزشکی یاماسو را حداقل 3 ماه و حداکثر تا 24 ماه گارانتی می کنند که زمانی کاملا مناسب و ایده آل برای این کار می باشد. اگر این گوشی ها را از سایت های معتبر و یا فروشگاه های تجیهزات پزشکی خریداری نمایید، در هنگام خرید میزان و نوع دقیق گارانتی در اختیار شما قرار می گیرد که به سادگی و بر حسب نیاز خود می توانید طرح های متفاوت آن ها را انتخاب نمایید.

گوشی پزشکی لیتمن بهترین مارک گوشی پزشکی در دنیا ؟!

گوشی پزشکی لیتمن
بیشتر افراد فعال در زمینه های مختلف پزشکی که از گوشی طبی پزشکی استفاده می کنند، نام لیتمن را بیشتر شنیده و فکر می کنند که این برند تنها شرکت تولید کننده این گوشی ها به صورت حرفه ای است. اما همان طور که در قسمت قبل گفته شد، گوشی های پزشکی برند یاماسو نیز از برند لیتمن چیزی کم نداشته و تفاوت آن ها در قسمت های بسیار جزئی مشخص می شود. اما شناخته شده تر بود برند لیتمن به علت کارهای تخصصی تر و کیفیت بالای تکنیک های آن ها در امر برند سازی است که باعث می شود این گوشی ها با نام لیتمن، بیشتر برای افراد مختلف آشنا به نظر برسند.

کیفیت صدای بی نظیر گوشی طبی لیتمن

اگر از افراد استفاده کننده از گوشی طبی پزشکی لیتمن سوال پرسیده شود که این گوشی ها چه ویژگی یا ویژگی هایی داشته اند که هنوز از آن ها استفاده می کنید، به جرات می توان گفت اکثر این افراد کیفیت صدای بی نظیر گوشی لیتمن را بیان خواهند کرد. به هر حال برای خرید گوشی پزشکی، همیشه کیفیت صدا یک عامل تاثیرگذار و تعیین کننده است. در گوشی های پزشکی لیتمن این کیفیت به قدری بالاست که تقریبا نمی توان هیچ ایرادی به آن گرفت و با توجه به قابلیت جذاب حذف صداهای غیر مفید و اضافی توسط این گوشی، می توان ادعا کرد که به سادگی و با کم ترین تلاش می توان نسبت به تشخیص بیماری های مختلف به کمک گوشی های پزشکی لیتمن اقدام نمود.

کاربردهای مختلف با استفاده از دیافراگم قابل تنظیم

به طور معمول برند محبوب لیتمن همیشه به دنبال اضافه کردن قابلیت های جذابی است که به پزشکان کمک می کند تا در تصمیم گیری های نهایی خود در هنگام تشخیص بیماری ها نهایت دقت را داشته باشند. استفاده از دیافراگم های قابل تنظیم یکی از جدیدترین و جذاب ترین قابلیت های گوشی های طبی لیتمن است که با استفاده از آن پزشک معالج قادر خواهد بود با دقت بیشتری بیمار خود را مورد معاینه قرار دهد. به کمک این قابلیت پزشک به جز موارد گفته شده می تواند فرکانس های تولید شده توسط قلب را در هر دو حالت فرکانس بالا و فرکانس پایین به صورت همزمان در اختیار داشته باشد که باز هم در تشخیص بیماری های دشوار این مورد به کمک پزشک خواهد آمد.

همچنین بخوانید: سفیکسیم و مصرف آن در دوران شیردهی

کیفیت ساخت قسمت های مختلف گوشی پزشکی لیتمن

اگر در هنگام خرید گوشی پزشکی، به جز تمام قابلیت های گفته شده؛ کیفیت ساخت و عمر بالای محصول برایتان اهمیت دارد برند لیتمن یک گزینه پیشنهادی فوق العاده است. گوشی های پزشکی لیتمن نیز از بهترین مواد و با به روزترین متودهای دنیا تولید می شوند. این گوشی ها نیز می توانند به سبکی گوشی های پزشکی یاماسو بوده و حتی کیفیت بهتری از آن ها ارائه نمایند. معمولا پزشکان به دنبال کیفیت بالای محصولات و تجهیزات پزشکی خود بوده و خیلی دیر و در بازه های زمانی طولانی برای تعویض این تجهیزات اقدام می کنند. به همین خاطر کیفیت ساخت هنوز هم یک ویژگی بسیار مهم می باشد.

قیمت گوشی پزشکی لیمتن

دقیقا به دلایل مشابه که برای گوشی پزشکی یاماسو گفته شده، تفاوت های قیمتی در برند لیتمن نیز به چشم می خورد. معمولا این برند از نظر قیمت در بیشتر محصولات خود از سایر برند ها گران تر است. اما این گران بودن بی دلیل نبوده و با ارائه قابلیت های اضافه تر کاملا قابل توجیه می باشد. برای خرید گوشی پزشکی لیتمن ، سایت ها و مراکز مختلفی وجود دارند که بیشتر آن ها از قیمت های استاندارد پیروی کرده و محصولات مرتبط با این شرکت را با قیمت های مشخصی به فروش می رسانند. همین مسئله باعث می شود که در این باره نگرانی خاصی به وجود نیاید.

جمع بندی بهترین مارک گوشی پزشکی

در این مقاله سعی کردیم دو تا از بهترین مارک های گوشی پزشکی بازار را بررسی کنیم. امیدواریم براتون مناسب بوده باشه.