۷ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

درمان میخچه پا با روش های سنتی و خانگی + راهنمایی کامل

چگونه میتوان میخچه پا را درمان کرد و یا حداقل درد آنرا کاهش داد؟ یکی از مواردی که می تواند در این راستا به شما کمک کند، پاپایا است. میخچه پا در اثر آنزیم های موجود در پاپایا نرم شده و پوست سفت و محکم روی آن از بین می رود. میخچه همچنین در اثر عملکرد پاپایا، بهتر شده و دردش کمتر می شود. با ما همراه باشید. 

لینک هایی که به درد شما می خورد: 

میخچه پا
میخچه
درمان میخچه
درمان میخچه پا

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۷ ، ۲۳:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

چه نکاتی را باید در مورد گزش ساس بدانیم؟

آیا شما میتوانید گزش ساس را از گزش پشه تشخیص دهید؟ لزش ناشی از ساس چه نشانه هایی دارد؟ چگونه آن را تشخیص دهیم؟ از کجا بفهمیم که درون رخت خواب ما چند   حشره ساس جا خوش کرده اند و شب ها خون ما را می مکند و باعث خارش پوستمان می شوند؟ می خواهید این نشانه ها را برایتان توضیح دهیم؟ پس با ما همراه باشید.
 لینک هایی که به درد شما می خورد:
ساس چیست
درمان ساس
سم ساس
ساس
حشره ساس

ادامه مطلب...
۳۱ تیر ۹۷ ، ۱۶:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

بهترین ویتامین برای چاقی صورت و درمان لاغری

شما هم به دنبال یافتن بهترین راه برای چاقی صورت خود هستید؟ شاید بهترین ویتامین برای چاقی صورت بتواند خواسته شما را عملی کند. درمان لاغری و چاق کردن صورت در وهله اول با درمان بی اشتهایی میسر می گردد.  بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت در چه موادی وجود دارد؟ آیا گیاهخواران هم می توانند این ویتامین ها را در رزیم غذایی خود بدست آورند؟

ادامه مطلب...
۳۰ تیر ۹۷ ، ۲۰:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

عرق یونجه چه خطراتی دارد؟

شاید کمتر کسی باشد که یونجه را به عنوان یک گیاه درمانی موثر مورد استفاده قرار داده باشد و اکثرا فقط عرق یونجه را در بازار برای درمان لاغری کودکان دیده ایم. آیا می خواهید بدانید که خواص عرق یونجه چیست و چه کاربردهایی در حفظ سلامتی و تندرستی بدن دارد؟ با ما همراه باشید تا بیشتر بدایند.

ادامه مطلب...
۳۰ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

روش مصرف مترونیدازول چگونه است؟ + دوز مصرف آن

همه ما برای درمان عفونت از قرص مترونیدازول استفاده کرده ایم و شاهد بهبودی بیماری خود پس از مصرف این دارو بوده ایم. اما مانند هر داروی دیگری، مترونیدازول هم دارای عوارضی است. اگر عوارض جانبی بسیار جدی دارید، از جمله: بی ثباتی، تشنج، تغییرات ذهنی / خلق (مانند سردرگمی)، مشکل صحبت کردن، بیحسی یا سوزش سوزن شدن دست و پاها، درد چشم، تغییرات ناگهانی دید، سردرد شدید سریعا به پزشک معالجتان و یا اورژانس مراجعه کنید. منابعی از لینک ها و سایت ها: قرص مترونیدازول

روش مصرف مترونیدازول

شربت مترونیدازول

عوارض مترونیدازول

مترونیدازول چیست

ادامه مطلب...
۲۸ تیر ۹۷ ، ۱۷:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

علت تلخ شدن دهان + بررسی عوارض کامل آن

از جمله مواردی که باعث تلخی دهان می شود این است که فرد سیگار می کشد. بله مصرف دخانیات و سیگار کشیدن از جمله عواملی است که سبب این عارضه می شود. علت تلخ شدن دهان به خاطر مصرف دخانیات، تنها با ترک اعتیاد و ترک سیگار درمان می شود. برای اطلاعات بیشتر با دکتر سلام همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۷ تیر ۹۷ ، ۰۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

چگونه سیاه دانه را مصرف کنیم؟

آیا می دانید چگونه می توان از سیاه دانه استفاده کرد؟ نحوه مصرف آن به چه صورت می باشد؟ سیاه دانه برای درمان التهاب و مبارزه با پاتوژن های مضر مورد استفاده قرار می گیرد. این دو مورد یکی از جزئی ترین خواص سیاه دانه می باشد. برای بسیاری از بیماری ها می توانید از این گیاه استفاده کنید. با ما همراه باشید تا به بررسی سیاه دانه بپردازیم. با ما باشید.

منابعی از لینک ها و سایت ها:

خواص سیاه دانه


 سیاه دانه


 طریقه مصرف سیاه دانه


 خواص سیاه دانه برای لاغری


 خواص سیاه دانه برای مو  


ادامه مطلب...
۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۳:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام