شما هم به دنبال یافتن بهترین راه برای چاقی صورت خود هستید؟ شاید بهترین ویتامین برای چاقی صورت بتواند خواسته شما را عملی کند. درمان لاغری و چاق کردن صورت در وهله اول با درمان بی اشتهایی میسر می گردد.  بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت در چه موادی وجود دارد؟ آیا گیاهخواران هم می توانند این ویتامین ها را در رزیم غذایی خود بدست آورند؟


 

بهترین ویتامین برای چاقی صورت و  درمان لاغری

اگرچه لاغر بودن اغلب می تواند سالم باشد، کمبود وزن ممکن است نگران کننده باشد، زیرا این امر به دلیل تغذیه نامناسب است یا اگر شما حامله هستید یا سایر نگرانی های بهداشتی داشته باشید. بنابراین، اگر شما کم وزن هستید، به دکتر یا متخصص تغذیه خود برای ارزیابی مراجعه کنید. با هم می توانید برنامه ریزی کنید که چگونه وزن هدف خود را برآورده کنید. بهترین ویتامین برای چاقی صورت  در حالی که آب میوه های گیاهی دارای مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی است، در فیبر و پرکردن کمتری نسبت به خامه ای از بیشتر سبزیجات است. فیبر مهم است زیرا ممکن است به جلوگیری از یبوست کمک کند و خطر ابتلا به بیماری قلبی، دیابت و چاقی را کاهش دهد.

چاق کردن صورت پس از جراحی

چند هفته اول تا یک ماه پس از جراحی، به احتمال زیاد توصیه می شود که یک رژیم غذایی کم کالری مصرف کنید. محدود کردن دانه های روغنی اجازه می دهد تا زمان روده برای بهبودی و جلوگیری از انسداد ناشی از تورم. بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت غذاهایی با چربی سوز شامل دانه های کامل، سبزیجات خام و میوه های تازه است. نوشیدنی های هیدراته در کودکان (Pedialyte) یا نوشیدنی های الکترولیتیک رقیق شده مانند Gatorade، Powerade یا Ceralyte، حاوی سدیم هستند، هیدراته هستند و بلافاصله پس از جراحی مفید هستند.

بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت و نقش کاهش سدیم در آن

با این حال، اگر شما در رژیم غذایی بسیار کم سدیم هستید و شما در مورد مقدار سدیم در آب نرم شده نگران هستید، ممکن است بخواهید سیستم تصفیه آب را که به جای آن از کلرید پتاسیم استفاده می کنید، در نظر بگیرید. یکی دیگر از گزینه این است که فقط W را گرم کنید آب و هوای نامناسب برای نوشیدن و پخت و پز را استفاده کنید. در هر صورت، مهم است بدانید که اکثر سدیم در یک رژیم معمولی، از نمک طبخ و غذاهای فرآوری می شود. بنابراین، بهترین راه برای کاهش سدیم در رژیم غذایی شما این است که با کنار گذاشتن سالساچکر و برداشتن بر روی غذاهای فرآوری شده از آن استفاده کنید.

میزان لازم مصرف مواد غذایی

انواع و مقادیر مواد غذایی که می خورید و نوشیدنی هایی که می خورید نیز نقش دارند. با توجه به این نکات، در اینجا برخی از دستورالعمل های کلی: خوردن وعده های غذایی به طور منظم، آهسته تر بخورید و به خوبی بخورید. بهترین ویتامین برای چاقی صورت همچنین از خوردن وعده های غذایی یا شستشو جلوگیری کنید. این تلاش ها کمک می کند تا خوراکی های باقیمانده روده خود را کاهش دهید، گاز را کاهش دهید، "منظم بودن" را بهبود بخشیده و خروجی را کنترل کنید.
منابع : بهترین ویتامین برای چاقی صورت ، بهترین ویتامین برای چاق شدن صورت