آیا می دانید زنان از چه سنی مستعد  کیست تخمدان می شوند؟ در هر سنی این عارضه می تواند ایجاد شود ولی معمولا بین 20 تا 42 سالگی به این بیماری دچار می شوند. یکی دیگر از علت های اصلی برو این مسئله ، هورمون پرولاکتین می باشد. البته بیماری هایی همچون پرکاری و یا کم کاری تیروئید هم می تواند باعث بروز آن شود. منابعی از لینک ها و سایت ها:
کیست تخمدان
درمان کیست تخمدان
جراحی کیست تخمدان
کیست تخمدان و بارداری
علائم کیست تخمدان

کیست تخمدان - درمان با گیاهان دارویی

این نوع اولتراسوند یک تصویر بهتر نسبت به یک اسکن از طریق دیواره شکم ایجاد می کند، زیرا پروب می تواند به تخمدان نزدیک شود. در هنگام انجام سونوگرافی اولیه، ساختار داخلی کیستیک می تواند به عنوان ساده (فقط مایع پر شده)، پیچیده (با مناطق مایع مخلوط با مواد جامد) یا کاملا جامد (بدون مایع واضح) کیست تخمدان دسته بندی می شود. سایر تصویربرداری: در شرایط خاص، جراحی پاپوسکوپی: با استفاده از این روش جراح، برش های کوچک را انجام می دهد که از طریق آن می توان یک محدوده نازک (لاپاروسکوپی) را به شکم منتقل کرد. جراح کیست را از طریق محدوده مشخص می کند و ممکن است کیست را از بین ببرد یا نمونه برداری از آن را انجام دهد.

درمان کیست تخمدان - درمان با گیاهان دارویی

یک متخصص بهداشت حرفه ای ممکن است آزمایش های زیر را انجام دهد تا تعیین کند که آیا یک زن کیست تخمدان دارد یا برای تشخیص نوع کیست موجود است: اولتراسوند واژن (لگنی): اولتراسوند واژن (لگن) یک نوع تصویربرداری است و یک فرم خاص از سونوگرافی است که برای بررسی اندامهای لگن ایجاد شده است. درمان کیست تخمدان سونوگرافی لگن بهترین آزمایش برای تشخیص کیست تخمدان است. یک کیت می تواند بر اساس ظاهر آن در سونوگرافی تشخیص داده شود. سونوگرافی آندوواژینال یک روش بی درد است که شبیه امتحان لگن است. یک لنگه یا پروب نازک و تحت پوشش قرار داده شده در مهبل (واژن) قرار می گیرد و بازرس پروب را به سمت رحم و تخمدان هدایت می کند

جراحی کیست تخمدان - درمان با گیاهان دارویی

تصاویر تخریب شده تصاویر سرطان تخمدان: علائم، مراحل، درمان ها و عوارض سرطان اور تصاویر به صورت اسلاید تصاویر چه نوع از پزشکان کیست تخمدان را درمان می کند؟ یک متخصص بیماری های زنان نوعی از پزشک است که متخصص در شرایطی است که بر اندام های تناسلی زن اثر می گذارد، از جمله کیست تخمدان. جراحی کیست تخمدان در برخی موارد، ارائه دهندگان مراقبت های اولیه از جمله متخصصان خانواده خانواده یا internists ممکن است موارد خفیف کیست تخمدان را درمان کند. چگونه کیست تخمدان تشخیص داده می شود؟

کیست تخمدان و بارداری - درمان با گیاهان دارویی

هنگامی که به دنبال مراقبت های پزشکی می گردید، اگر علائم زیر را تجربه کنید، حرفه ای مراقبت های بهداشتی تماس بگیرید: درد FeverAbnormal یا حساسیت به لمس در شکم یا ناحیه لگن کیست تخمدان و بارداریناخوشایند یا استفراغ زخم، سرگیجه یا خفگی پالور یا کم خونی (احتمالا از دست دادن خون گی غیرطبیعی سنگین یا نامنظم تورم شکم یا افزایش غلظت شکمی در شکم درد شکمی در مصرف کننده های بیمار مانند وارفارین (کومادین) .

علائم کیست تخمدان  - درمان با گیاهان دارویی

افزایش موی صورتانه تشنگی بیش از حد یا urinationU کاهش وزن بدون معاینه وزن قابل توجهی در شکم یا لگن زن با علائم زیر باید بلافاصله به بخش اورژانس بیمارستان بپردازد: ضعف، سرگیجه یا احساس ضعف، به خصوص از نظر قرار گرفتن در معرض تبخیر در معرض درد ناحیه شکمی یا لگن بالا یا پایین علائم کیست تخمدان فشار خون ناشی از داروها اضطراب و یا اسهال درد همراه با درد شکمی تهوع و استفراغ مکرر تهوع و استفراغ کیست تخمدان: علائم، علل و درمان کیست تخمدان نمایش تصاویر به صورت عکسها عفونت های دستگاه ادراری (UTI): نشانه های رایج شما باید عفونت های دستگاه عصبی عضلانی (UTI) را مشاهده کنید.
منابع : کیست تخمدان, درمان کیست تخمدان, کیست تخمدان و بارداری, علائم کیست تخمدان, اندازه کیست تخمدان, درمان گیاهی کیست تخمدان, پارگی کیست تخمدان, کیست تخمدان هموراژیک