اثرات داروی کتوتیفن تا چه مدت در بدن باقی می ماند؟ آیا می دانید که پس از مصرف این دارو، چه عملکردی در بدن انجام می دهد؟ زمانی که شما  شربت کتوتیفن را مصرف می کنید سریعا شروع به جذب شدن کرده و در حدود 12 ساعت پس از مصرف در بدن شما باقی می ماند و تاثیرات خود را می گذارد. منابعی از لینک ها و سایت ها:
کتوتیفن
شربت کتوتیفن
کتوتیفن کودکان
کتوتیفن برای نوزادان
عوارض کتوتیفن

کتوتیفن را چه کسانی نباید مصرف کنند؟

مادران پرستاری کتوتیفن فومارات در شیر مادر در موش صحرایی شناخته شده است چشم های صورتی را درمان کنید؟ Zaditor (کتوتیفن فومارات) علائم ملتحمه ای آلرژیک را که یک نوع چشم صورتی است، از بین می برد. نام عمومی: KETOTIFEN - TABLET ORAL (key-toe-TIFF-en)استفاده از داروها | چگونه استفاده کنید اثرات جانبی کتوتیفن | احتیاط | تعاملات دارویی | overdose | یادداشت ها | از دست رفته | ذخیره سازی | هشدار پزشکیاستفاده: کتوتیفن برای به حداقل رساندن فراوانی و شدت حملات آسم استفاده می شود. این دارو ممکن است برای کاهش مصرف سایر داروهای آسم امکان پذیر باشد. Ketotifen در درمان یک حمله آسم فعال (حمله حاد) موثر نیست.

شربت کتوتیفن را چه کسانی نباید مصرف کنند؟

علائم و مصرفعلائمZADITOR® (محلول چشم فومارتات کتوتیفن) برای پیشگیری موقت چشم به علت کم کاری آلرژیک مشخص شده است.مقدار و نحوه مصرفبزرگسالان و کودکان 3 سال و بالاتر: 1 قطره در چشم (ها) آسیب دیده دو بار در روز، هر 8-12 ساعت، بیش از دو بار در روز قرار دهید.کودکان زیر 3 سال: با پزشک مشورت کنید.ارائه شده استZADITOR (کتوتیفن فومارات) شربت کتوتیفن در یک بطری 5 میلی لیتر حاوی 30 روزه در صورت هدایت به عنوان هدایت می شود.ذخیره سازیدر دمای 4 تا 25 درجه سانتیگراد گهداری کنید (39 تا 77 درجه فارنهایت).Novartis Pharmaceuticals Corporationیک سلامت پلازاشرق هانور، نیوجرسی 07936-1080اثرات جانبی و متابولیسم مواد مخدراثرات جانبیهشدارها و اقدامات احتیاطیهشدارهافقط برای استفاده موضعی چشم. نه برای تزریق یا استفاده خوراکی.

کتوتیفن کودکان و چه کسانی نباید مصرف کنند؟

Zaditor® (کتوتیفن فومارات) قطره چشم آنتی هیستامین است که چشم های خارش را به دلیل آلرژن ها کاهش می دهد.ZADITOR® (ketotifen fumarate) یک محلول استریل چشم است که حاوی کتوتیفن برای اعمال موضعی به چشم استetotifen fumarate یک پودر ریز بلوری با فرمول تجربی C23H23NO5S و وزن مولکولی 425.50 است. کتوتیفن کودکانکتوتیفننام و نام خانوادگینام شیمیایی: فومرات هیدروژن هیدروژن 4- (1-متیل-4-پیپریدیلیدین) -4H-بنزو [4،5] cyclohepta [1،2-b] تیوفن -10 (9H) -oneهر mL از ZADITOR (ketotifen fumarate) و reade؛ حاوی:فعال: 0.345 میلی گرمی کتوتیفن فومارات برابر با 0.25 میلی گرم کتوتیفن است.

کتوتیفن برای نوزادان و چه کسانی نباید مصرف کنند؟

برای مصرف کنندگان چه عوارض جانبی ممکن است از کتیتیفن اپوپلاسم (در ضمن، Zaditor)؟ در صورت وجود هر یک از این علائم یک واکنش آلرژیک، به کمک اورژانسی کمک کنید: کندو؛ دشوار تنفس تورم چهره، لبها، زبان یا گلو. از مصرف کتوتیفن چشم خود را متوقف کنید و اگر یکی از این عوارض جانبی جدی دارید، با پزشک خود تماس بگیرید: کتوتیفن برای نوزادان قرمزی، زهکشی، تورم پلک یا علائم دیگر عفونت؛ شم درد؛ تغییرات دید یا خارش شدید چشمها بدتر از قبل است. عوارض جانبی کمتر ممکن است عبارتند از: سوزش خفیف، خارش، یا چشم افسانه ها و آمار آسم برای دریافت اطلاعات برای ALREX اینجا کلیک کنید. اگر از نوع دیگری از داروهای چشم استفاده کنید (قطره یا پماد)، حداقل 5 دقیقه قبل از اعمال آن صبر کنید. قطره چشم را قبل از پماد چشم بگذارید تا قطره چشم به داخل چشم برسد. اگر پزشک شما این دارو را تجویز کرده است، به طور مرتب از آن استفاده کنید تا از آن بیشترین بهره را ببرید. برای کمک به شما به خاطر داشته باشید، هر روز از آن استفاده کنید.

عوارض کتوتیفن را چه کسانی نباید مصرف کنند؟

متابولیسم های دارویی: به پزشک خود در مورد تمام داروهای تجویزی غیر تجویزی و تجویزی که ممکن است از آن استفاده کنید، بخصوص از داروهای خوراکی که برای دیابت استفاده می کنید مطلع شوید. داروهایی که ممکن است موجب خواب آلودگی مانند داروهای ضدویروسی، داروهای ضد اضطراب، داروهای روانپزشکی، عوارض کتوتیفن آنتی هیستامینهای خاص (مانند دیفن هیدرامین)، آرامبخشهای عضلانی، داروهای ضد درد (مانند کدئین)، داروهای ضد تشنج، گزارش شوند. برخی داروهای سرفه و سرماخوردگی نیز ممکن است باعث ایجاد خواب آلودگی شوند. با داروساز خود مشورت کنید هیچ دارویی را بدون تایید پزشک یا دارویی شروع نکنید و یا متوقف نکنید.
منابع : کتوتیفن, شربت کتوتیفن, قرص کتوتیفن 1 میلی گرم,  کتوتیفن برای کودکان, کتوتیفن برای نوزادان, شربت کتوتیفن خارجی, نحوه مصرف کتوتیفن, کتوتیفن برای سرفه