یکی دیگر از دلایلی که فرد پس از بروز آن سرگیجه می گیرد و می افتد، عدم نگه داشتن تعادل می باشد. آیا بیماری های خاص دیگری می تواند سبب بروز این عارضه شود. به ندرت میتوان بیماری هایی را پیدا کرد که از عوارض عمده و مزمن آن، سرگیجه باشد. منابعی از لینک ها و سایت ها:
سرگیجه
درمان سرگیجه
سرگیجه در خواب
عوارض سرگیجه
سرگیجه عصبی

سرگیجه + درمان با طب سوزنی

توسط استراحت تخت بهبود نمی یابد و ممکن است از طریق فعالیت های جسمی یا ذهنی بدتر شود. DehydrationDehydration از دست دادن بیش از حد آب بدن است. تعدادی از علل کم آبی بدن از جمله قرار گرفتن در معرض حرارت، ورزش طولانی مدت و برخی از بیماری های سرگیجه دستگاه گوارش وجود دارد. علائم کم آبی عبارتند از: سردرد، سرگیجه، یبوست و نفس بد. درمان کم آبی بدن برای جایگزینی مایعات و الکترولیت های از دست رفته است. نمایش اسلاید شوخی کردن آیا می دانید علائم کم آبی چیست؟ از دست دادن آب بدن می تواند عوارض پزشکی ایجاد کند. علائم و نشانه های زودرس مانند تهوع و استفراغ (بیماری صبحگاهی)، نفخ کردن، سینه های تند و تند و ... را یاد بگیرید.

درمان سرگیجه + درمان با طب سوزنی

کاوش سه ماهه اول symptoms.Electrocardiogram (ECG یا EKG) الکتروکاردیوگرام توسط کلمات اختصاری شناخته شده "نوار قلب" یا "نوار قلب" معمولا برای این روش غیر تهاجمی مورد استفاده برای ثبت فعالیت الکتریکی قلب است. EKG معمولا به عنوان بخشی از یک معاینه جسمانی معمولی، بخشی از یک آزمون استرس ورزشی قلبی یا بخشی از ارزیابی علائم انجام می شود. علائم ارزیابی شامل تپش قلب، غش، تنگی نفس، درمان سرگیجه سرگیجه، غش، و یا قفسه سینه pain.MRI ScanMRI (یا تصویربرداری رزونانس مغناطیسی) اسکن یک تکنیک رادیولوژی که با استفاده از خاصیت مغناطیسی، امواج رادیویی، و یک کامپیوتر به تولید تصاویر سازه بدن است. اسکن MRI بدون درد است و شامل اشعه ایکس نیست. بیماران مبتلا به ضربان قلب، ایمپلنت های فلزی یا تراشه های فلزی یا کلیپ های داخل یا اطراف چشم با MRI با توجه به اثر مغناطیسی نمی توانند اسکن شوند. Pacemak

سرگیجه در خواب + درمان با طب سوزنی

ضربان ساز دستگاه erA یک دستگاه یا سیستم است که به منظور تنظیم ریتم قلب ضربان قلب را به قلب می فرستد. یک دستگاه ضربان ساز می تواند یک ضربان ساز طبیعی قلب (گره سینوسی) باشد و یا می تواند یک دستگاه الکترونیکی باشد که به عنوان یک ضربان ساز مصنوعی عمل می کند. استقامت های بارداری سرگیجه در خواب تصاویر را در مراحل مختلف بارداری مشاهده کنید. ببینید و یاد بگیرید که چه تغییری در بدن یک زن رخ می دهد و تصاویر جنین از نحوه رشد کودک خود را در دوره های 1، 2 و 3 را مشاهده کنید. نمایش اسلاید چیدمان چه سکته مغزی است؟ در مورد علائم سکته مغزی مانند بیخوابی یا ضعف ناگهانی، سردرگمی، مشکلات بینایی یا مشکلات هماهنگی یاد بگیرید.

عوارض سرگیجه + درمان با طب سوزنی

کشف علل و بازیابی یک سکته مغزی. جدول تست تست تست کشش جدول برای تشخیص یکی از شایع ترین علل خفگی، فشار خون آرتروزاتیک (افت فشار موضعی) انجام می شود. در طی آزمایش، فشار خون و ضربان قلب بیمار ثبت می شود در حالی که روی جدول میزانی که روی میز قرار دارد به سمت بالا کشیده می شود ثبت می شود. عوارض سرگیجه آزمون Vertigo Quiz را انجام دهید و علل، علائم، درمان ها و راه های جلوگیری از اختلال اختلال اختلال سردرگمی را به صورت سرگیجه اختلال تعادل وستیبولی - اختلالات تعادل وستیبولی - تشخیص پاتولوژی: اختلالات تعادل وستیبولی - علائم و نشانه ها: اختلالات تعادل وستیبولی - علائم بالینی Vestibular - اختلالات تعادل وستیبولی - درمان یک پزشک محلی گوش، بینی و گلو در شهر شما چطور یک اختلال تعادل است؟ چگونه سیستم وستی گلی کار می کند؟ علائم اختلال تعادل چیست؟ علت اختلال تعادل چیست؟ اختلال تعادل تشخیص داده شده است؟
منابع : سرگیجه, درمان سرگیجه, سرگیجه در خواب, عوارض سرگیجه, سرگیجه عصبی, درمان خانگی سرگیجه, علت سرگیجه هنگام دراز کشیدن, سرگیجه در حالت خوابیده, سرگیجه و حالت تهوع نشانه چیست؟, علت سرگیجه و سنگینی سر