آیا میتوان ایروکاست را در دوران بارداری مصرف کرد؟ قرص ایروکاست ممکن است در زنان باردار نیز مصرف شود ولی چیزی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است این است که مصرف این دارو در بارداری تنها در مواردی مجاز است که زیر نظر پزشک بوده و ایشان این داو را برایتان تجویز کرده باشند.

قرص ایروکاست + مصرف در دوران بارداری

پوشش فیلم شامل: هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، هیدروکسی پروپیل سلولز، دی اکسید تیتانیوم، اکسید آهن قرمز، اکسید آهن زرد و موم کارناوب است. برای مصرف کنندگان چه اثرات جانبی متقابل مونتکوست (ایروکاست ) چیست؟ در صورت وجود هر یک از این علائم یک واکنش آلرژیک، به کمک اورژانسی کمک کنید: کندو؛ دشوار تنفس تورم چهره، لبها، زبان یا گلو. اگر یک اثر جانبی جدی مانند: خارش پوست، کبودی، سوزش شدید، بی حسی، درد، ضعف عضلات؛ تغییرات رفتاری یا رفتاری، اضطراب، افسردگی، یا افکار درباره خودکشی یا صدمه زدن به خودتان؛

ایروکاست + مصرف در دوران بارداری

فرمول تجربی C35H35ClNNaO3S است و وزن مولکولی آن 608.18 است. فرمول ساختاری: ایروکاست ® (مونیتلکاست سدیم) شکل فرمول ساختاری سدیم مونل لکواستیک یک پودر هیدروسکوپی، اپتیکی فعال، سفید تا سفید است. سدیم مونتلوکاست آزادانه در اتانول، متانول و آب محلول است و عملا در استونیترول نامحلول است. هر 10 میلی گرم قرص ایروکاست  با پوشش دارویی حاوی 10.4 میلیگرم مونیتلکست سدیم است که معادل 10 میلی گرم مونتلوکاست و مواد غیر فعال مانند سلول های میکرو کریستاللی، لاکتوز مونوهیدرات، کراسکارامل سدیم، هیدروکسی پروپیل سلولز و منیزیم استارات است.

ایروکاست چیست؟+ مصرف در دوران بارداری

آنها به شرح زیر عرضه می شوند: NDC 0006-9117-31 واحد استفاده از بطری های پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) از 30 با کلاه مقاوم در برابر کفپوش پلی پروپیلن، مهر و موم الومینیوم فویل آلومینیوم و ژل سیلیکا desiccantNDC 0006-9117-54 واحد استفاده از بطری های پلی اتیلن با چگالی بالا از 90 با بسته بندی مقاوم در برابر کفپوش ایروکاست در بارداری پلی پروپیلن، مهر و موم الومینیوم فویل آلومینیوم و سیلیکا ژل desiccantNDC 0006-9117-80 بطری های پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) بستن پلاستیکی سفید سفید با یک کاغذ موم / لاین پالپ، یک آلومینیوم فویل آلومینیوم و ژل سیلیکا.

قرص ایروکاست + مصرف در دوران بارداری

0006-9275-31 واحد استفاده از بطری های پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) 30 با یک پوشش مقاوم در برابر کودکی پلی پروپیلن، مهر و موم الومینیوم فویل آلومینیوم و سیلیکا ژل desiccantNDC 0006-9275-54 واحد بطری های پلی اتیلن (HDPE) با ظرفیت بالا از 90 با یک پوشش پلی پروپیلن مقاوم در برابر کود، یک مهر و موم آلومینیوم فویل آلومینیوم و ژل سیلیکا را  ایروکاست با استفاده از دیسیکانت کنید. 6558 - قرص ایروکاست ، 10 میلی گرم، قرص های بژ قرمز، قرمز مربع شکل، با کد MSD 117 در یک طرف و ایروکاست  از سوی دیگر است.
منابع : قرص ایروکاست ، ایروکاست ، قرص ایروکاست در بارداری ، قرص جویدنی ایروکاست برای کودکان