دوز مصرفی درست فلوکستین چه مقدار است که کمترین عارضه را بوجود آورد؟ دوز مناسب بستگی به متغیرهایی مانند سن و وضعیت سلامتی شما دارد. با این حال، شما باید دوز دقیق فلوکستین  را طبق دستور متخصص پزشکی خود مصرف کنید. آیا در صورت مصرف بیش از حد دچار مشکلی خواهید شد؟ بله، مصرف بیش از حد هر دارو تجویزی خطرناک است. منابعی از لینک ها و سایت ها:
فلوکستین
فلوکستین خارجی
فلوکستین و لاغری
نحوه مصرف فلوکستین

فلوکستین و آنچه لازم است بدانید

این دارو فقط به عنوان دکتر شما، به منظور بهبود وضعیت شما تا آنجا که ممکن است. بیشتر از آن استفاده نکنید، بیشتر از آن را مصرف نکنید و آن را برای مدت زمان طولانی تر از دکتر خود سفارش ندهید. این دارو باید با راهنمای دارو همراه باشد. بسیار مهم است که این اطلاعات را بخوانید و درک کنید. اطمینان حاصل کنید که از هر چیزی که درک نمی کنید از پزشک خود بپرسید. ممکن است دارو را با غذا یا بدون غذا مصرف کنید. برای برخی از شرایط، ممکن است یک ماه یا بیشتر طول بکشد قبل از اینکه احساس بهتر کنید. فلوکستین اگر از مایع دهان استفاده می کنید، تکان دهید بطری خوب قبل از اندازه گیری هر دوز. مایع را با یک قاشق اندازه گیری مشخص، سرنگ دهان یا فنجان دارو اندازه گیری کنید. یک قاشق چای خوری معمولی مقدار مناسب دارو را اندازه گیری نخواهد کرد. دوز مصرف این دارو برای بیماران مختلف متفاوت خواهد بود. دستورالعمل پزشک یا دستورالعملهای مربوط به برچسب را دنبال کنید.

فلوکستین خارجی و آنچه لازم است بدانید

اطلاعات زیر شامل تنها دوز متوسط این دارو می باشد. اگر دوز شما متفاوت باشد، آن را تغییر ندهید، مگر اینکه پزشک شما به شما این کار را انجام دهد. مقدار دارو که شما مصرف می کنید بستگی به قدرت دارو دارد. همچنین، تعداد دوزهای که هر روز مصرف میکنید، زمان مجاز بین دوزها و مدت زمان مصرف دارو بستگی به مشکل پزشکی که برای آن دارو مصرف میکنید. فلوکستین خارجی برای فرمهای خوراکی خوراکی (کپسولهای تاخیری، قرصها یا راه حل): برای bulimia nervosa: بزرگسالان - 60 میلی گرم (میلی گرم) در روز به عنوان یک دوز در صبح. کودکان و استفاده از دوز باید توسط پزشک شما تعیین می شود. برای افسردگی: بزرگسالان - در ابتدا، 20 میلی گرم ) در روز به عنوان یک دوز یکبار در صبح. پزشک ممکن است دوز خود را در صورت نیاز تنظیم کند.

فلوکستین و لاغری و آنچه لازم است بدانید

با این حال، دوز معمولا بیش از 80 میلی گرم در روز نیست. بعد از چند هفته، پزشک شما ممکن است شما را به دوز هفتگی 90 میلی گرم تغییر دهد، به عنوان یک دوز یکبار یکبار در هفته مصرف کنید. کودکان 8 سال و بالاتر - در ابتدا 10 تا 20 میلی گرم در روز به صورت یک دوز در روز صبح. پزشک شما ممکن است دوز خود را در صورت نیاز تنظیم کند. کودکان زیر 8 سال سن- فلوکستین و لاغری مصرف و دوز باید توسط پزشک شما تعیین شود. برای اختلال وسواسی- اجباری: بزرگسالان - در ابتدا 20 میلیگرم (میلی گرم) در روز به صورت یک دوز در صبح. پزشک ممکن است دوز خود را در صورت نیاز تنظیم کند. با این حال، دوز معمولا بیش از 80 میلی گرم در روز نیست. کودکان 7 سال و بالاتر - در ابتدا 10 میلی گرم در روز به عنوان یک دوز یکبار در صبح. پزشک ممکن است دوز خود را در صورت نیاز تنظیم کند. با این حال، دوز معمولا بیشتر نیست

نحوه مصرف فلوکستین و آنچه لازم است بدانید

هان 60 میلی گرم در روز. کودکان زیر 7 سال سن - مصرف و دوز باید توسط پزشک تعیین شود. برای اختلال هراس: بزرگسالان - در ابتدا 10 میلی گرم (میلی گرم) در روز به عنوان یک دوز در صبح. پزشک ممکن است دوز خود را در صورت نیاز تنظیم کند. با این حال، دوز معمولا بیش از 60 میلی گرم در روز نیست. استفاده کودکان و دوز باید توسط پزشک شما تعیین شود. نحوه مصرف فلوکستین برای اختلال دیسمونی قبل از قاعدگی: بزرگسالان - ابتدا 20 میلی گرم (میلی گرم) در روز به عنوان یک دوز یکبار در روز صبح . پزشک شما ممکن است 20 میلی گرم هر روز از چرخه قاعدگی خود یا فقط 15 روز از چرخه شما مصرف کند. پزشک ممکن است دوز خود را در صورت نیاز تنظیم کند.
منابع : فلوکستین , فلوکستین خارجی, فلوکستین و لاغری, فلوکستین 10, نحوه مصرف فلوکستین, فلوکستین و بارداری, فواید فلوکستین, مصرف فلوکستین در شب, فلوکستین در شیردهی, فلوکستین در درمان زود انزالی, فلوکستین را کی بخوریم, تداخل دارویی فلوکستین, عوارض فلوکستین در دراز مدت