در مورد مصرف داروی دی سیکلومین در دوران بارداری چیزی شنیده اید؟ ما در این مقاله برای شما خواهیم گفت که آیا می توانید این دارو را در دوران بارداری مصرف کنید یا خیر؟ و یا اینکه آیا امکان دارد که این دارو اثرات جانبی زیادی بر روی جنین بگذارد یا خیر؟ پس با ما باشید.


 

دی سیکلومین + بررسی مصرف در بارداری

Dicyclomine برای درمان علائم مانند اسپاسم در معده شما ناشی از اختلالات روده، از جمله سندرم روده تحریک پذیر استفاده می شود. این می تواند به عنوان بخشی از درمان ترکیبی دی سیکلومین مورد استفاده قرار گیرد. این به این معنی است که شما ممکن است نیاز به مصرف آن را با داروهای دیگر. Dicyclomine متعلق به یک دسته از داروهایی به نام anticholinergics است. یک کلاس از داروها یک گروه از داروهایی است که به شیوه ای مشابه کار می کنند. این داروها اغلب برای درمان شرایط مشابه استفاده می شوند.

دی سیکلومین در بارداری + بررسی مصرف در بارداری

این دارو عضلات خاصی را در معده و روده شما به نام عضلات صاف ایجاد می کند. این کمک می کند تا این ماهیچه ها را بسوزانند تا رفع اسپاسم هایی که اختلالات عملکردی روده در این بخش سیستم گوارش شما ایجاد می کند، کمک کند. عوارض جانبی Dicyclomineقرص خوراکی Dicyclomine ممکن است دی سیکلومین در بارداری باعث خواب آلودگی شود. شما نباید هیچ کاری را انجام دهید که به شما احتیاج دارد که از لحاظ ذهنی هشدار داده شود، مانند رانندگی یا ماشینکاری، تا زمانی که بدانید که چگونه این دارو بر شما اثر می گذارد. این دارو همچنین ممکن است عوارض جانبی دیگر را ایجاد کند.عوارض جانبی رایج عوارض جانبی رایج دیلیکولوم عبارتند از: دهان خشک سرگیجه بینایی تار حالت تهوع.

شربت دی سیکلومین + بررسی مصرف در بارداری

قرصهای خوراکی Dicyclomine می توانند با سایر داروها، ویتامین ها، و یا گیاهانی که ممکن است مصرف کنند، در ارتباط باشند. تعامل زمانی اتفاق می افتد که ماده یک راهکار را برای یک داروی کار می کند. این می تواند مضر باشد یا از مصرف دارو جلوگیری کند. برای کمک به جلوگیری از تعاملات، پزشک باید تمام داروهای شربت دی سیکلومین خود را به دقت مدیریت کند. اطمینان حاصل کنید که در مورد تمام داروها، ویتامین ها، و یا گیاهان که مصرف می کنید به پزشک خود اطلاع دهید. برای پیدا کردن این که چگونه این دارو ممکن است با چیز دیگری که در حال مصرف است تعامل داشته باشد، با پزشک یا داروساز صحبت کنید.

مقدار مصرف دی سیکلومین + بررسی مصرف در بارداری

مشکلات پوستی علائم عبارتند از: قرمزی راش التهاب پوست شما سلب مسئولیت: هدف ما این است که شما را با اطلاعات مربوط و مرتبط ترین اطلاعات ارائه دهیم. با این حال، به دلیل اینکه مواد مخدر بر هر فرد متفاوت است، ما نمی توانیم تضمین کنیم که این اطلاعات شامل تمام عوارض جانبی احتمالی می شود. مقدار مصرف دی سیکلومین این اطلاعات جایگزین مشاوره پزشکی نیست. همیشه عوارض جانبی را با یک ارائه دهنده خدمات بهداشتی که سابقه پزشکی شما را می داند، در نظر بگیرید. Dicyclomine ممکن است با سایر داروها ارتباط برقرار کند

دی سیکلومین برای دل درد + بررسی مصرف در بارداری

نمونه هایی از این داروها عبارتند از: بنزودیازپین ها (کلونازپام، دیازپام، و لورازپام) عوامل (کلرپرومازین، فلوفنازین، پرفنازین) داروهای ضد افسردگی، مهارکننده های مونوآمین اکسیداز (MAOIs) و داروهای ضد افسردگی سه حلقه ای مانند سلجیلین، rasagiline، فنلزین، ترانیل سیپرومین، آمی تریپتیلین، نورتریپتیلین، دی سیکلومین برای دل درد کلومیپرامین داروهای ضد درد مانند مپریدین نیترات و نیتریت ها آنتی هیستامین ها مانند سیتیازین، لووتیسیازین، لوراتادین، فکسوفنادین با مصرف دی کیکلومین با دیگوکسین می توانند عوارض جانبی بیشتری از دیگوکسین، شامل سردرگمی، ضربان قلب نامنظم، تهوع، استفراغ، اسهال، تهوع، استفراغ، اسهال، تهوع، استفراغ، اسهال، و چشم انداز مبهم یا ابری.
منابع : دی سیکلومین, شربت دی سیکلومین, شربت دی سیکلومین, مقدار مصرف دی سیکلومین, دی سیکلومین برای دل درد, شربت دی سیکلومین برای استفراغ, دی سیکلومین برای قاعدگی, دی سیکلومین برای اسهال, دی سیکلومین عماد