سقط جنین در اغلب موارد بر میزان باروری شما تاثیری  نمی گذارد و چند هفته پس از  سقط جنین، می توانید اقدام به بارداری کنید، حتی اگر هنوز پریود نشده باشید و  بستگی به این دارد که قبل از سقط جنین، در چه مرحله ای از بارداری بوده اید. پیشنهاد می کنم این مقاله را حتما تا انتها بخوانید. منابعی از لینک ها و سایت ها:
سقط جنین
راه های سقط جنین
سقط جنین در اسلام

سقط جنین و مراقبت های پزشکی

به طور کلی، سقط جنین قانونی است که به صورت ایمن ارائه می شود .... و همچنین مخالف است: جایی که غیرقانونی است، احتمالا ناامن است و تحت شرایط نامساعد توسط ارائه دهندگان فقیر آموزش دیده انجام می شود. "هنگامی که محافظه کاران هر کسی که متوجه شد که کسانی که از سقط جنین حمایت می کنند و عمل می کنند سقط جنین که بین 62 تا 73 میلیون نفر از کودکان بشر از سال 1972 به قتل رسیده اند نیز همان لیبرال ها / LUNATICS هستند که برای کنترل اسلحه برای نجات جان کودکان؟ ادامه دادن خواندن زیر، خوب است، به همین دلیل است که در سایر کشورها، کنترل اسلحه اثبات شده است که کار می کند.

راه های سقط جنین و مراقبت های پزشکی

سقط جنین گزینه مناسب برای من است؟ حاملگی ناخواسته بسیار رایج است و بسیاری از مردم تصمیم به سقط جنین می دهند که بارداری را به پایان می رساند. فقط شما می دانید برای شما بهتر است، اما اطلاعات و حمایت خوب می تواند به شما در تصمیم گیری برای سلامتی و رفاه شما کمک کند. چرا مردم تصمیم به سقط جنین می گیرند؟ راه های سقط جنین اگر شما در مورد داشتن سقط جنین فکر می کنید، شما تنها نیستید. میلیون ها نفر از مردم هر ساله بارداری های ناخواسته را می بینند و حدود 4 نفر از 10 نفر از آنها سقط جنین را می پذیرند. بعضی از افراد مبتلا به بارداری برنامه ریزی شده نیز به دلیل دلایل بهداشتی یا ایمنی سقط جنین می کنند. به طور کلی، 1 در 4 زن در ایالات متحده تا زمان 45 سالگی سقط جنین خواهند داشت.

سقط جنین در اسلام و مراقبت های پزشکی

گاهی تصمیم گیری ساده است. بار دیگر، پیچیده است اما در هر صورت، تصمیم به سقط جنین شخصی است و شما تنها کسی هستید که می تواند آن را انجام دهد. هر کس دلایل منحصر به فرد و معتبر خود برای داشتن سقط جنین دارد. برخی از دلایل مختلفی که مردم تصمیم به پایان دادن به بارداری می گیرند عبارتند از: آنها می خواهند سقط جنین در اسلام بهترین پدر و مادر را برای بچه هایی که در حال حاضر دارند داشته باشند. آنها آماده نیست تا یک پدر و مادر باشند. این یک زمان خوب برای داشتن یک کودک نیست. آنها می خواهند مدرسه را به پایان برساند، تمرکز بر روی کار، و یا اهداف دیگر را قبل از داشتن یک کودک.

سقط جنین در هفته اول و مراقبت های پزشکی

آنها در رابطه با کسی که میخواهند بچه داشته باشند ارتباطی با آنها ندارند. آنها در معرض سوء استفاده قرار گرفته و یا مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته اند. بارداری برای سلامتی آنها زیان آور است. آنها فقط نمی خواهند پدر و مادر باشند. تصمیم گیری برای سقط جنین به این معنا نیست که شما نمی خواهید یا دوست ندارید بچه ها باشید. سقط جنین در هفته اول در حقیقت، 6 نفر از 10 نفر که سقط جنین را دریافت می کنند، بچه دارند - و بسیاری از آنها تصمیم می گیرند بارداری خود را پایان دهند تا بتوانند بر فرزندان خود تمرکز کنند. و افرادی که در حال سقط جنین در والدین خود نیستند، اغلب بعدا بعد از تولد نوزاد، زمانی که احساس می کنند در موقعیت بهتر هستند تا پدر و مادر خوب باشند. خط پایین این است که تصمیم بگیرد که آیا و آیا کودک داشتن بسیار شخصی است و فقط می دانید برای شما و خانواده تان بهترین است.
منابع : سقط جنین, راه های سقط جنین, سقط جنین در اسلام, سقط جنین در هفته اول, فیلم سقط جنین, عوارض سقط جنین, گیاهان سقط کننده جنین, عوارض سقط جنین در ماه اول, قیمت قرص سقط جنین, روش سقط جنین با زعفران, سقط جنین با شیاف, برای سقط جنین چی بخورم؟, قویترین داروی گیاهی برای سقط جنین