خارش واژن چیست؟ علل ایجاد آن چیست؟ چگونه  خارش واژن  درمان می شود؟ در این مقاله جزئیات این وضعیت را که بیماری رایجی برای زنان است را شرح می دهم. خارش بدون توجه به جایی که بدن شما است، تحریک می شود. اما خارش واژن  در خانم ها می تواند علل متعددی داشته باشد. شش نفر از هر 10 زن، حداقل یکبار در طول عمر خود با این شکایت به پزشک مراجعه می کنند.

منابعی از لینک ها و سایت ها:

خارش واژن

درمان خارش واژن

خارش واژن در بارداری

خارش واژن به دلیل عفونت

 درمان خارش واژن با روش آسان


چرا مهبل واژن من خارش دارد؟ دلایل متعددی وجود دارد که چرا مهبل ممکن است در داخل خارش ایجاد شود. واژینوز باکتریال اگر واژن شما خارش باشد، احتمالا واژینوز باکتریایی (BV) است. این یک عفونت خفیف مهبل (واژن) است که ناشی از عدم تعادل در باکتری سالم و تغییر pH است. این می تواند ناشی از گرفتن دوره شما، شستن خارش واژن واژن، اسپرم یا مصرف آنتی بیوتیک ها باشد. شما متوجه شدید که خارش شما به BV بستگی دارد اگر متوجه شوید که تخلیه شما دارای بوی قوی ماهیانه است، به خصوص بعد از رابطه جنسی، یا نازک و آبدار است. BV

درمان خارش واژن  + درمان خانگی

معمولا با یک ژل ضد باکتریایی یا قرص درمان می شود که می توان آن را بیش از یک دارو یا یک درمانگاه GP یا درمانگاه جنسی خریداری کرد. عفونت مخمر / ریزش عفونت های مخمری (همچنین به نام قرمز) نیز بسیار شایع است. شما می توانید بگوئید که عفونت مخمر اگر ضایعات شما ضخیم و سفید باشد مانند پنیر خامه ای، شما احساس خارش و تحریک در اطراف مهبل درمان خارش واژن (واژن) دارید و در طول یا بعد از رابطه جنسی و یا وقتی که مشکوک هستید، احساس خارش می کنید. درمان ممکن است از یک داروساز برداشته شود و معمولا به شکل یک پزاری (قرصی که در داخل واژن قرار داده شده است) و یک کرم برای از بین بردن تحریک. پس از درمان، عفونت های مخمر باید ظرف یک هفته روشن شود. اگر این کار را نکنند وقت آن است که به GP خود بروید.

خارش واژن در بارداری + درمان خانگی

برای جلوگیری از عفونت مخمر در آینده، برای جلوگیری از صابون و محصولات معطر برای تمیز کردن تناسلی شما ضروری است، پس از شستشو (به طور داخلی، فقط از خارج) خشک کردن منطقه و خشک کردن پارچه های مصنوعی تنگ را از بین ببرید. عفونت های مخمری نیز در افرادی که مبتلا به دیابت هستند، کسانی هستند که آنتی بیوتیک مصرف می کنند خارش واژن در بارداری و کسانی که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند. (تصویر: Ella Byworth برای Metro.co.uk) آلرژی منی اگر متوجه شدید که واژن شما خارش دارد و بلافاصله پس از سقط جنین سوزانده می شود ممکن است حساسیت اسپرم داشته باشید.

خارش واژن به دلیل عفونت + و درمان خانگی

شما می توانید این را با داشتن رابطه جنسی با استفاده از کاندوم آزمایش کنید و ببینید آیا علائم ناپدید می شوند یا خیر. اگر آنها انجام دهند، درد و خارش احتمالا به یک حساسیت مایع منی میرسند. اگر آنها نباشند، احتمالا چیز دیگری به نظر می رسد. آلرژی لاتکس باز هم، اگر متوجه شدید خارش بعد از رابطه جنسی، و شما از کاندوم استفاده کردید، خارش واژن به دلیل عفونت ممکن است به لاتکس حساس باشید. این به این معنی نیست که شما فقط کاندوم را می توانید بخرید (سلامت جنسی مهم است، از نظر جسمی). خوشبختانه مقدار زیادی کاندوم بدون لاتکس در دسترس وجود دارد، فقط برای همه انواع حساس به لاتکس طراحی شده است.

منابع : خارش واژن, درمان خارش واژن, خارش واژن در بارداری, خارش واژن به دلیل عفونت, علائم خارش واژن, علت خارش واژن, درمان گیاهی خارش واژن, علت خارش واژن بعد از پریود, علت خارش واژن بعد از نزدیکی, درمان خارش واژن با عسل, خارش واژن قبل از پریود, درمان خارش واژن با جوش شیرین, خارش واژن به دلیل برفک واژن