با داروی اکتراوتاید آشنایی دارید؟ میدانید در چه مواردی می توان از اکتراوتاید استفاده کرد؟ این یک نوع قرص اسهال است با کمک آن می توانید میزان دفعات رفتن به دستشویی برای دفع مدفوعتان را کاهش دهید. آیا این دارو فقط به شکل قرص است یا کپسول آن هم وجود دارد؟ با ماهمراه باشید.


 

قرص اسهال اکتراوتاید

اگر اسهال بیش از چند روز طول بکشد، ممکن است بخواهید غذاهایی را که می خورید بررسی کنید، زیرا بعضی ها می توانند روده شما را تحریک کنند و اسهال را بدتر کنند. این شامل غذاهایی با فیبر بالا مانند سبوس، دانه های کامل و برنج قهوه ای، و همچنین غذاهای چرب و شیرین است. اسم قرص اسهال بیکستون می گوید: غذاهایی که با سوربیتول شیرین می شوند نیز ممکن است اسهال را تشدید کنند. اگر مدفوع شل مشکل است، پس شما ممکن است بخواهید از این غذاها اجتناب کنید.

اسم قرص اسهال چیست؟

برخی از غذاهای ملایم عبارتند از موز، برنج، سیب زمینی و تست - در غیر این صورت به عنوان رژیم غذایی BRAT شناخته شده است. نسخه به روز شده از رژیم غذایی شامل چای به عنوان BRATT نامیده می شود. تحقیقات نشان می دهد شواهدی وجود ندارد که بتواند از مزایای استفاده از این رژیم حمایت کند، اما ممکن است صدمه ای نداشته باشد. در عین حال، اگر موز برای بزرگسالان مناسب باشد، برای بچه هایی که استفراغ کرده اند توصیه نمی شود. کراکرها و سیب زمینی پودر - منهای کره - ممکن است جایگزین خوبی برای بزرگسالان و کودکان باشد.

قرص اسهال آور در درمان چه بیماری نقش دارد؟

نگه داشتن نوشیدنی ها در دمای اتاق به دلیل اینکه یک نوشیدنی گرم با شما بهتر از یک سرد سرد می شود. استیک برای پاک کردن مایعات. بعضی از گزینه های دیگر برای درمان اسهال عبارتند از آب آشامیدنی و آب، مگر اینکه در خارج از کشور سفر کنید. قرص اسهال آور اجتناب از نوشیدنی هایی که می توانند نشانه ها را بدتر کنند. کافئین، نوشابه های الکلی و نوشیدنی های شیرین می تواند کمبود آب را بدتر کند. شیر و سایر محصولات لبنی نیز می توانند نشانه های شما را بدتر کنند زیرا اسهال می تواند باعث تحرک غیر قابل تحمل لاکتوز شود.

قرص ضد اسهال چه کاربردهایی دارد؟

"نوشیدنی های ورزشی در حوزه های متنوع و متنوعی در دسترس هستند." ورزش به دلیل محتوای شکر و نمک خود باعث نوشیدن آب می شود؛ هر دو به راحتی جذب آب می شوند و حتی بیشتر با هم مصرف می شوند.  قرص اسهال بیکستون می گوید: "این مقدار کمی نمک به بدن کمک می کند که مایعات را جذب کند، اما به اندازه کافی برای نوشیدن آب سیب نیست". Bickston توصیه می کند که این نوشیدنی های ورزشی خود را با اضافه کردن یک قاشق چای خوری نمک به یک چهارم آب سیب می دهد.
منابع : قرص اسهال ، قرص اسهال آور ، قرص اسهال عفونی ، قرص ضد اسهال ، قرص اسهال و دل پیچه ، اسم قرص اسهال