آیا تا به حال در مورد مویی که به عنوان موی طبیعی برای انجام اکستنشن مو  شما انتخاب و خریداری شده است شک کرده اید؟ اگر می خواهید بدانید که آیا این مو طبیعی است یا خیر کافی است سر مو را بسوزانید. موی طبیعی در اثر سوختن یک بوی خاصی می دهد ولی موی مصنوعی بوی پلاستیک سوخته از خود تراوش می کند. منابعی از لینک ها و سایت ها:
اکستنشن مو
بلند کردن مو
اکستنشن مو در خانه
قیمت اکستنشن مو
پرپشت کردن مو

اکستنشن مو با اکستنشن چسبی

روغن هایی مانند بذر هویج، سیرپور، اسطوخودوس و رزماری - فقط برای نام چند نفر - همه دارای خواص بازسازی کننده، تسکین دهنده و متعادل کننده می توانند وضعیت پوست و بهبود رشد مو را بهبود ببخشند. از آنجایی که روغن های ضروری به طور فزاینده ای به عنوان یک جایگزین سالم به نظر می رسند، این آسان است برای پیدا کردن آنلاین و یا در فروشگاه  اکستنشن مو های بهداشتی. چندین قطره در طول ماساژ پوست سر شما به پوست شما اضافه شده است، یک راه عالی برای افزایش اثربخشی ماساژ شما است و از مزایای استفاده شده از روغن ها می توانید بهره مند شوید. هنگامی که متوجه شدید موهایتان نازک شده است، تبدیل شدن به همه چیز طبیعی، موهای آرایشی ایده خوبی است. بسیاری از شامپو ها، تهویه هوا، اسپری های مو و دیگر محصولات حاوی مواد شیمیایی هستند که روی پوست و مو مو سخت می کنند و می توانند باعث اکستنشن مو و مو به سمت موها شوند.

بلند کردن مو با اکستنشن چسبی

استفاده از شامپو حاوی سولفات یا هر نوع الکل است. این مواد بسیار خشک و آسیب رسان به مو هستند. برای تهویه مطبوع که حاوی سیلیکون نیست. اینها موهای شما را می پوشانند و نیاز به شستن شامپوهای سولفات دارند. در فروشگاه های بهداشت بلند کردن مو مواد غذایی برای محصولات یک ظاهر طراحی شده مو با مواد طبیعی ساخته شده است. با استفاده از عنوان Treatment Treating Hair Step 62Comb به جای مسواک زدن. موهایتان را تمیز می کند تا بیشتر از آن بکشید، مخصوصا هنگامی که موهای خود را در حالی که مرطوب است برداشتید. شلوغ ترین راه برای از بین بردن با استفاده از یک شانه گسترده دندان است.

اکستنشن مو در خانه با اکستنشن چسبی

ابتدا در انتهای موهای خود قرار دهید، ابتدا از پاشنه پا استفاده کنید و راه خود را به سمت ریشه بکشید. تصویر با درمان اکستنشن مو مرحله 73 آن را خشک کنید. پس از دوش گرفتن از موهای بیش از حد خودداری کنید، آن را به آرامی با یک حوله نرم خیس کنید - اکستنشن مو در خانه آن را براحتی برداشته یا حوله آن را تقریبا. به جای استفاده از یک خشک کن مو، هوا را خشک کنید، زیرا گرما از یک سشوار می تواند موجب خشک شدن مو و شکستن مو شود. موی سر خود را تا حد ممکن خشک می کند و به رشد موهای جدید کمک می کند. با استفاده از درمان با اکستنشن مو مرحله 84 استفاده از تکنیک های ظریف گرما.

قیمت اکستنشن مو با اکستنشن چسبی

در کنار همان خطوط، از استفاده از آهن ریسندگی، موهای صاف یا هر نوع دیگر از ابزارهای ظریف گرم استفاده کنید تا موهایتان را سبک کنید. سعی کنید که بافت مو طبیعی خود را در آغوش بگیرید و هر زمان که ممکن است آن را ترک کنید. هنگامی که از ابزارهای قیمت اکستنشن مو گرمای ظریف استفاده می کنید، از کمترین و جالب ترین تنظیماتی که می توانید استفاده کنید استفاده کنید. روش های بسیار زیادی برای موهای خود را بدون گرما می توانید استفاده کنید - روش های مختلفی برای چرخاندن یا صاف کردن موها و پیدا کردن روش برای شما کار می کنند. درمان اکستنشن مو مرحله 95: از مدل موی که بر روی خود بکشید جلوگیری کنید.

پرپشت کردن مو با اکستنشن چسبی

مو نوارهای تنگ، طناب، و دیگر مدل های کشیده شده پشت می توانند باعث می شود مو به راحتی از بین بروند. سعی کنید موهای خود را پایین بیاورید و یا به آرامی بکشید. از موهای زائد و موی سر استفاده کنید که ممکن است بر روی موهای خود بکشند. پرپشت کردن مو تصویر با درمان اکستنشن مو مرحله 106 ماساژ پوست خود را با روغن تغذیه ای. ماساژ پوست سر شما می تواند رشد مو را با افزایش گردش خون در اطراف فولیکول های مو تحریک کند. لبه های انگشتان خود را بر روی پوست خود قرار دهید و پوست سر خود را در یک حرکت دایره ای بشویید.
منابع : اکستنشن مو, بلند کردن مو, اکستنشن مو در خانه, قیمت اکستنشن مو, پرپشت کردن مو, اکستنشن مو با لیزر, اکستنشن مو مردانه, عکس اکستنشن مو, بهترین روش اکستنشن مو, عوارض اکستنشن مو, فواید اکستنشن مو, اکستنشن مو با رینگ, مضرات اکستنشن مو