داروای ضد یبوست در انواع مختلفی وجود دارد. یکی از داروهایی که در این مورد مورد استفاده قرار می گیرد، بیزاکودیل می باشد. این دارو به شکل قص و شیافدر داروخانه ها موجود  می باشد. شیاف آن بسیار موثر و سریع عمل می کند و پس از 6 دقیقه سریعا باید به دستشویی مراجعه کنید.


 

شیاف بیزاکودیل + اطلاعات کامل

پزشک یا داروساز شما اغلب می تواند با تغییر نحوه استفاده از داروهای شما یا نظارت دقیق، از تعاملات جلوگیری یا مدیریت کند. برای کمک به دکتر و داروساز به شما بهترین مراقبت، قبل از شروع درمان با این محصول اطمینان حاصل کنید شیاف بیزاکودیل که به تمام داروهای تجویزی، داروهای بدون نسخه و داروهای گیاهی به پزشک و داروساز خود بگویید. هنگام استفاده از این محصول، بدون تجویز پزشک شما، دوزهای دیگر داروهایی که استفاده می کنید را شروع نکنید، متوقف یا تغییر دهید.

قرص بیزاکودیل + اطلاعات کامل

علائم مصرف بیش از حد ممکن است شامل: معده / درد شدید شکمی و پیچش شکم، تهوع مداوم / استفراغ / diarrhea.NotesKeep تمام تغییرات appointments.Lifestyle پزشکی و آزمایشگاهی به طور منظم که ممکن است به جلوگیری قرص بیزاکودیل یا از بین بردن یبوست شامل ورزش کردن، نوشیدن آب به اندازه کافی، و خوردن یک رژیم غذایی مناسب با مواد غذایی غنی از فیبر مانند سبوس، میوه های تازه / سبزیجات.

قرص بیزاکودیل برای لاغری + اطلاعات کامل

گفتگو با دکتر یا داروساز در مورد تغییر در شیوه زندگی که ممکن است you.Missed DoseIf بهره مند دکتر شما به شما را به اتخاذ این دارو در یک برنامه منظم و شما از دست دوز، آن را در اسرع وقت شما به یاد داشته باشید. قرص بیزاکودیل برای لاغری اگر نزدیک زمان دوز بعدی باشد، دوز از دست رفته را از بین ببرید. دوز بعدی خود را در زمان منظم مصرف کنید. دوز مصرف دوز را دو برابر نکنید. استاراژ مارک های مختلف این دارو نیازهای متفاوت دارند.

قرص بیزاکودیل برای بارداری + اطلاعات کامل

بسته بندی محصول را برای راهنمایی هایی درباره نحوه ذخیره نام تجاری خود بررسی کنید یا از داروساز خود بخواهید. تمام داروها را دور از کودکان و pets.Do داروهای خیط و پیت کردن نیست را در توالت و یا ریختن آنها را به یک تخلیه مگر اینکه دستور به انجام این کار. قرص بیزاکودیل برای بارداری پس از پایان دادن به آن، دیگر نیازی به این محصول نداشته باشید. داروساز خود یا محلی شرکت دفع زباله مشورت برای جزئیات بیشتر در مورد چگونه با خیال راحت product.Information خود را آخرین تجدید نظر ژوئن 2018. کپی رایت (ج) 2018 نخست بانک اطلاعات، شرکت را دور بیندازید
منابع :بیزاکودیل ، قرص بیزاکودیل ، شیاف بیزاکودیل ، قرص بیزاکودیل برای بارداری ، قرص بیزاکودیل برای لاغری، قرص بیزاکودیل 5 میلی، دوز قرص بیزاکودیل