آیا می دانید اضافه وزن در بارداری باعث پره اکلامپسی می شود؟ در این حالت فشار خون بالا و علائمی از عدم کارکرد درست بعضی دیگر از ارگان های بدن مثل کلیه و کبد دیده می‌ شود. مشکلات لخته شدن خون نیز زمانی است که لخته های خون بخشی یا همه جریان خون را در عروق مسدود می کند. منابعی از لینک ها و سایت ها:
اضافه وزن در بارداری
درمان اضافه وزن در بارداری
علت اضافه وزن در بارداری
اضافه وزن در بارداری دوم

اضافه وزن در بارداری و تغذیه مناسب

نوزادان به معنی بیشتر c-sections است. ژاک موریتز، مدیر بهداشت زنان در مرکز بیمارستان سنت لوک-روزولت، در نیویورک می گوید: فشارخون و پره اکلامپسی شانس بخش سزارین را افزایش می دهد. اگر فشار خون مادر در هنگام زایمان افزایش می یابد، می تواند دکتر موریتز می گوید: جراحی سزارین همچنین می تواند برای یک زن چاق پیچیده تر باشد. چربی اضافی Naomi Torgerson، MD، معاون رئیس بخش زنان و زایمان در Kaiser Permanente، در اضافه وزن در بارداری ریچموند کالیفرنیا، می گوید: "زیر پوست، دشوار تر کردن جایگذاری مناسب بیهوشی نخاعی است و سخت تر برای پیدا کردن یک ورید برای یک خط وریدی." برای انتقال یک بیمار سنگین اگر نیاز به حرکت داشته باشد، یک مشکل واقعی در شرایط اضطراری است. همچنین خطرهای جدی برای نوزادان، از جمله احتمال بیشتری از نقص لوله عصبی، تولد نوزاد، بزرگ شدن بارداری، یک ژی، و نرخ بالای چاقی دوران کودکی.

درمان اضافه وزن در بارداری و تغذیه مناسب

دکتر موریتز می گوید که میزان بالای نقص لوله عصبی ممکن است به دلیل تغذیه نامناسب باشد. اگر کالری خالص زیادی بخورید ممکن است اضافه وزن داشته باشید و از آن ناراحت شوید. و، او می گوید، نوزادان بزرگتر بیشتر احتمال دارد که نوزادان نابینا باشند. درمان اضافه وزن در بارداری ایجاد تفاوت اگر از اضافه وزن و چاقی برخوردار هستید و تلاش های ناسازگارانه برای تغییر عادت های خود انجام داده اید، این تنها انگیزه ای است که شما نیاز دارید. دکتر ریل می گوید: "بارداری بهترین زمان برای تلاش است." "بسیاری از زنان علاقه مند به فرزند خود در قلب هستند." با گذشت زمان، آرزوی شارون برای حضور فرزندانش در نهایت باعث شد تا او عادت های خود را تغییر دهد.

علت اضافه وزن در بارداری و تغذیه مناسب

او می گوید: "من اکنون فعال تر هستم، من درست می خورم و فشار خون من پایدار است." "من سعی می کنم از خودم مراقبت کنم، نه برای غرور آن، بلکه به این دلیل که من پسری خودم را انجام نمی دهم اگر بتوانم او را بدون نوازش نفس بکشم." عواقب پزشکی نیز می تواند بینش شما را به شما نشان دهد شما باید تغییر دهید دیابت بارداری به شما طعم و علت اضافه وزن در بارداری مزه ای از آنچه که هر روز به عنوان یک دیابتی زندگی می کند، به طور مداوم بر روی قند خون خود کنترل می کند و با بسیاری از مشکلات پزشکی مواجه می شود. پس از برخورد با آن، ممکن است آماده باشید تا بتوانید هر کاری که می توانید برای جلوگیری از دیابت انجام دهید. دکتر Torgerson دیده است بسیاری از بیماران الهام گرفته از این راه. او می گوید: "این یک فراخوانی بیداری است که به زنان فرصت تغییر چیزها را می دهد".

اضافه وزن در بارداری دوم و تغذیه مناسب

او می گوید: اگر شما در مورد تغییر دادن فکر می کنید، با انجام اقدامات معقول به عادت ها که باعث کاهش وزن تدریجی می شود شروع می شود. شروع با رژیم غذایی خود. خوردن سبزیجات بیشتر، میوه ها، دانه های جامد، گوشت بدون چربی و محصولات اضافه وزن در بارداری دوم لبنی کم چرب. نوشیدنی های نرم و نوشیدنی های شیرین و غذاهای سرخ شده را قطع کنید. سعی کنید چند وعده غذای کوچک را در طول روز بخورید و نه یک یا دو وعده غذای بزرگ، و برای خوردن غذا برای دو نفر فراموش کنید. بعد از همه، شما در کالری اضافی در سه ماهه اول و فقط 300 کالری روزانه روزانه در سه ماهه دوم و سوم شما - در مورد کالری های یک ماست و یک موز - نیاز ندارید. فعال شوید.
منابع :اضافه وزن در بارداری, درمان اضافه وزن در بارداری, علت اضافه وزن در بارداری, اضافه وزن در بارداری دوم, عوارض اضافه وزن در بارداری, کنترل اضافه وزن در بارداری, اضافه وزن در بارداری چه خطراتی دارد, محاسبه آنلاین اضافه وزن بارداری, آیا اضافه وزن در بارداری خطرناک است, افزایش وزن ناگهانی در بارداری, علت اضافه نکردن وزن در بارداری, اضافه وزن در بارداری دوقلو