از عوارض گردن درد کودکان  به چه مواردی میتوان اشاره کرد؟ این وضعیت دژنراتیوی ستون فقرات گردن به علت پیری طبیعی، سایش و بریدن روی دیسک های گردنی و مهره ها است و همچنین به عنوان استئوآرتریت گردن شناخته شده است و در بین افراد مسن بیشتر است.

گردن درد کودکان و عوارض آن

همچنین به عنوان یک تنظیم کننده ماساژ شناخته می شود، دستکاری دستی معمولا در یک دفتر روی یک میز انجام می شود. اغلب کارشناسان از دست خود برای انجام تنظیمات استفاده می کنند، اما گاهی اوقات می توان یک دستگاه را برای تنظیم مقادیر ملایم استفاده کرد. بعضی از مردم می گویند که تعدیل زیبایی صورت کمک کرده است تا درد گردن را کاهش دهد، اما هیچ کس به نفع آن نیست. همچنین، در حالی که نادر است، گزارشات تنظیمات ستون فقرات گردن رحم با پیامدهای منفی مانند سکته مغزی یا فلج همراه بوده است. مراجعه کنید به فیزیوتراپی گردن درد کودکان دستی برای تسکین درد. طب سوزنی با ریشه های آن در پزشکی چینی از هزاران سال پیش، شامل قرار دادن سوزن های نازک در بدن در نقاط کلیدی بر اساس شرایط درمان شده است. یک درمان معمول ممکن است کمتر از یک ساعت قبل از سوزن برداشته شود. در ایالات متحده، سوزن ها باید دفع و استفاده نکنند. مهم است که طب سوزنی مجوز داشته باشد و از سوزن های استریل استفاده کند.

گردن درد بعد از خواب و عوارض آن

تحریک بوند عضله خاص ممکن است منبع درد باشد. تزریق نقطه تزریق برای بازنشانی جهت گیری طبیعی این بسته های عضلانی تحریک شده طراحی شده اند. مواد تزریق می تواند از سالین، لیدوکایین، دکستروز یا کورتیزون متفاوت باشد. این نوع درمان ممکن است از نظر ظاهری، اما موثر برای تحریک نقطه به نقطه راست به عضلات گردن باشد. این درمان گردن درد بعد از خواب ها ممکن است اثر طولانی مدت نداشته باشند و یا ممکن است کاهش درد مورد نظر را نداشته باشند. مجوز: تزریق محل تزریق تزریق ویدئو. یک متخصص دندانپزشک یا دیگر متخصصان بهداشت میتواند تنظیمات دستی را به ستون فقرات در جهت بهبود دامنه حرکت و کاهش درد انجام دهد.

درمان خانگی گردن درد و عوارض آن

این تزریق ها می تواند به کاهش درد کمک کند تا فرد بتواند به فعالیت های عادی بازگردد و یا در برنامه فیزیوتراپی پیشرفت کند. این تزریق همیشه موثر نیست و دارای برخی از خطرات، از جمله احتمال عفونت است، و ممکن است استفاده از آن چند بار در سال محدود شود. تزریق استروئید اپیدورال تزریق فوریت های سر و صورت. اگر درد گردن به علت سوزش مفاصل ایجاد شود، تزریق استروئید به مفاصل خاص می تواند درد را کاهش دهد. در صورت تزریق چهره، درمان خانگی گردن درد تسکین درد قابل پیش بینی، اما موقت را کاهش می دهد، گاهی اوقات رادیوفرکانس (RFA) اعصاب حسی کوچک که به مفاصل آسیب دیده می رود توصیه می شود. در حالیکه این روش RFA ممکن است اثرات طولانی داشته باشد، این تزریق ها برای درمان مشکل طراحی نشده اند، بلکه به طور موقت برای مفاصل facet تحریک شده تسکین می دهد. روش Facet Joint Injection را زیر تزریق نقطه Trigger ادامه می دهد.

قرص گردن درد و عوارض آن

اگر یک داروی ضد درد بدون اثر موثر باشد، ممکن است داروهای تجویزی قوی مورد آزمایش قرار گیرد. بسیاری از داروهای درد در دسترس هستند، و هر یک از آنها دارای خطرات و منافع بالقوه خود است. در حالیکه مبارزه با اپیوئید ها در گذشته برای قرص گردن درد تسکین درد تجویز شده است، CDC دستورالعمل های خود را در سال 2016 تغییر داد و توصیه های کمتری برای پیشگیری از درد مزمن به علت خطر اعتیاد و سایر عوارض احتمالی توصیه می کند. 4See داروهای ضدافسردگی تزریق استروئید اپیدورال. این روش شامل تزریق محلول استروئید کورتیزون به فضای اپیدورال گردنی، که لایه بیرونی کانال نخاعی است. برای اطمینان از این که تزریق داخل فضای اپیدورال در نزدیکی عصب التهابی قرار می گیرد، هدایت اشعه ایکس (فلوروسکوپی) مورد استفاده قرار می گیرد. هدف تزریق این است که کاهش التهاب اعصاب و یا بافت های مجاور ناشی از فتق دیسک.
منابع : گردن درد کودکان, گردن درد بعد از خواب, درمان خانگی گردن درد, قرص گردن درد, درمان گیاهی گردن درد, گردن درد عصبی چیست, گردن درد عصبی, علت گردن درد ناگهانی, پماد برای گردن درد