فست فود ها بسیار برای بیماری  کبد چرب مضر هستند . نوشابه های گازدار و پفک باعث بروز چربی در کبد می شوند و خطر ابتلا به بیماری کبد چرب را درشما افزایش می دهند. بهتر است از سبزیجات تازه ای مانند کاهو و خیار استفاده کنید. منابعی از لینک ها و سایت ها:
کبد چرب
درمان کبد چرب
انواع کبد چرب
علائم کبد چرب در صورت

کبد چرب + بررسی عوارض آن

کبد دومین عضو بدن در بدن است. مسئولیت طیف گسترده ای از توابع، از جمله پردازش همه چیزهایی که ما می خوریم و نوشیدنی، و فیلتر کردن مواد مضر از خون مسئول است. بیش از حد چربی در کبد می تواند منجر به آسیب کبدی درازمدت شود. مشاهده BodyMap کبد و کسب اطلاعات بیشتر کبد چرب در مورد عملکرد آن. کبد چرب در اوایل مرحله تشخیص داده می شود زمانی که نسبت سلول های کبدی حاوی چربی بیش از 5 درصد باشد. این است که اغلب با نگاه کردن به نمونه های کوچک گرفته شده از کبد تحت میکروسکوپ تشخیص داده می شود. سونوگرافی، سی تی اسکن و اسکن MRI نیز می تواند به بررسی میزان چربی کبد کمک کند.

درمان کبد چرب + بررسی عوارض آن

بیماری کبدی چرب غیر الکلی یک اصطلاح چتر برای طیف وسیعی از شرایط کبدی است که افراد مبتلا به کمبود الکل را مصرف می کنند. همانطور که از نامش بر می آید، مشخصه اصلی بیماری کبد چرب غیر آلرژیک بیش از حد چربی در سلول های کبدی ذخیره می شود. استاتو هپاتیت غیر آلرژیک، شکل بالقوه جدی بیماری، با التهاب کبدی مشخص می شود که ممکن است به زخم و آسیب برگشت ناپذیر تبدیل شود. این آسیب درمان کبد چرب شبیه آسیب ناشی از مصرف الکل سنگین است. در شدیدترین استاتو هپاتیت غیرالکلی، می تواند به سیروز و نارسایی کبد پیشرفت کند بیماری کبدی چرب غیر آلرژیک در سراسر جهان، به ویژه در کشورهای غربی، رایج است. کبد چرب معمولا نشانه های مرتبط با آن را ندارد. با این حال، تحقیقات نشان داده است که حدود 20 درصد افراد مبتلا به التهاب چربی کبد به شرایط بدتر می رسند. اگر این اتفاق افتاد، ممکن است احساس خستگی یا ناراحتی شکمی را تجربه کنید. کبد شما ممکن است کمی بزرگتر شود، که ممکن است پزشک بتواند در یک معاینه فیزیکی تشخیص دهد.

انواع کبد چرب + بررسی عوارض آن

در ایالات متحده، این شایعترین نوع بیماری مزمن کبدی است که بر روی حدود 80 تا 100 میلیون نفر تاثیر میگذارد. بیماری کبد چرب غیرقرصی در هر گروه سنی رخ می دهد، اما به ویژه در افراد بالای 40 سال و 50 ساله که به علت عوامل خطر مانند چاقی و دیابت نوع 2 در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی هستند. انواع کبد چرب این وضعیت همچنین به سندرم متابولیک نزدیک است، که خوشه ای از اختلالات از جمله افزایش چربی شکم، توانایی ضعیف از استفاده از انسولین هورمون، فشار خون بالا و سطوح بالای تری گلیسیرید، نوع چربی است. کبد چرب کبد چرب یا استئاتوز کبدی، اصطلاحی است که میزان چربی موجود در کبد را توصیف می کند. طبیعی است مقادیر کمی از چربی در کبد شما وجود دارد، اما بیش از حد می تواند یک مشکل سلامتی باشد.

علائم کبد چرب در صورت + بررسی عوارض آن

کبد به طور کلی خود را با بازسازی سلول های جدید کبد، زمانی که آسیب های قدیمی آن را تعمیر می کند. هنگامی که آسیب مکرر به کبد وجود دارد، زخم های دائمی رخ می دهد. این بیماری سیروز نامیده می شود. در فرم های خفیف، کبد چرب می تواند یک وضعیت برگشت پذیر باشد که ممکن است با اصلاح شیوه زندگی مانند تغییرات رژیم غذایی، کاهش وزن و افزایش فعالیت بدنی بهبود بخشد. در بسیاری از موارد، علائم کبد چرب در صورت کبد چرب بدون علائم است. متاسفانه، کبد چرب در حال تبدیل شدن به یک بیماری شایع است که در حال حاضر حدود 20 تا 30 درصد از آمریکایی ها را تحت تاثیر قرار می دهد. طبق گفته بنیاد آمریکایی کبد، اغلب موارد کبد چرب که با التهاب همراه است، در افراد بین 40 تا 60 سالگی تشخیص داده می شوند. کبد چرب در هنگام پیشرفت کبد مضر است. التهاب کبدی (استاتو هپاتیت) می تواند منجر به زخم کبدی، سرطان کبد و بیماری کبد در مرحله پایانی شود.
منابع : کبد چرب, درمان کبد چرب, انواع کبد چرب, علائم کبد چرب در صورت, تشخیص کبد چرب,عوارض کبد چرب چیست, کبد چرب درمان گیاهی, کبد چرب غیر الکلی