رژیم کتوژنیک نظرات

سلام به همه کسایی که میخوان سروع کنن به گرفتن رژیم و از بین بردن اضافه وزن خود و رسیدن به وزنی ایده آلشون. رژیم جنرال موتورز نظارت و انتقالادات زیادی رو به دنبال داره اما قطعا یه روش و یه رژیم غذایی هستش که شما می تونید با استفاده از اون در موت زمانی کوتاهی وزن کم کنید. رژیم جنرال موتورز معروف هستش به اینکه شما در مدت زمان کوتاه وزن کم کنید و به وزنی که می خواید برسید.

رژیم جنرال موتورز نظرات

بنابر گزارش جنرال موتورز، رژیم جنرال موتورز ( جی ام) توسعه یافت تا به کارمندان خود کمک کند وزن خود را کاهش دهند و از احساس سالم بودن لذت ببرند. گفته می شود جی ام در رژیم خود با اداره دارو و غذا و دپارتمان کشاورزی آمریکا همکاری داشته است و برای اولین بار در مرکز تحقیقات جان هاپکینز در سال 1985 مورد آزمایش قرار گرفته بود. طرفداران این رژیم غذایی ادعا دارند این روش کاهش وزن را تحریک می کند و سبب می شود نسبت به دیگر رژیم ها سریعتر چربی بسوزانید و به نوعی آن را بهترین رژیم لاغری می دانند. از آن زمان به بعد این روش کاهش وزن که "رژیم سوپ کلم" و "رژیم دوستدار قلب" نیز نامیده می شد، بسیار مشهور شده است. گفته می شود این برنامه دارای اصولی است که کالری غذاهایی که می خورید آنقدر کم است که در حین خوردن غذا سوخته می شود. افرادی که این رژیم را گرفته اند بین 4/5 تا 8 کیلوگرم در طی یک هفته کم کرده اند. این رژیم دربین طرفدارانش به رژیمی حرفه ای برای کاهش وزن سریع ( هفته ای ۶  کیلوگرم کاهش وزن ) شهرت دارد. اما سوال اینجاست که آیا کاهش این مقدار در وزن در بازه ی یک هفته امکان دارد.

همچنین بخوانید : افراد موفق در رژیم کانادایی در مورد آن چه می گویند؟

رژیم جنرال موتورز چیست؟

رژیم جنرال موتور یک رژیم هفت روزه می باشد که کاهش 4/5 تا 8 کیلوگرمی در یک هفته گزارش شده است. این رژیم نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه باعث فرآیند سم زدایی بدن نیز می شود. محتوای اصلی این رژیم بیشتر آب است : میوه ها، سبزیجات، شیر و سوپ همچنین 6 الی 8 لیوان آب در روز.  (توجه : مواد سمی به صورت چربی در بدن ذخیره می شوند. روش جی ام می تواند به چربی سوزی سریع بدن کمک کند.) روش دقیق رژیم جنرال موتورز براساس برنامه خاص غذایی در هر روز استوار است. یعنی فردی که میخواهد طبق این برنامه جلو برود باید با توجه به دستورات رژیم در هر روز از برنامه یک هفته ای جی ام ، مواد خاصی را مصرف کند . به طور مثال شما در یک روز باید به صورت کامل گیاه خوار شوید و  طبق توضیحات تنها به خوردن مواد گیاهی بسنده کنید. این برنامه اظهار می کند بسیاری از غذاهای موجود در آن غذاهایی با کالری منفی هستند. البته تئوری غذا با کالری منفی خیلی وقت است که رد شده و تحقیقات نشان داده است که غذایی با کالری منفی وجود ندارد.

پس از هفت روز چه می شود؟ نظرات کارشناسان

بعد از هفت روز پیروی از این رژیم بدن سم زدایی می شود و سالم تر می شود. بعد از کامل کردن فرایند سم زدایی، ممکن است بفهمید که دیگر می توانید غذاهای فرآوری شده و غیر سالمی را باعث چاقی اتان می شدند را برای همیشه از رژیم خود حذف کنید. میوه ها و سبزیجاتی که در این رژیم خورده می شوند و مقدار آبی که نوشیده می شود به هضم سریع تر غذا کمک می کند. این امر می تواند به کاهش وزن سریع تر کمک کند چون بدن نمی تواند چیزی را که به آن نیاز ندارد را کنترل کند. به وسیله نوشیدن روزی 6 الی 8 لیوان در روز ، بدن یاد می گیرد که نباید آب را ذخیره کند چون تمام آبی را که لازم دارد را هر روز دریافت می کند. حامیان این رژیم می گویند چندین بار آن را تکرار کنید تا به هدف طولانی مدت کاهش وزن برسید، البته توصیه می شود بین دوره ها، فاصله ای 5 تا 7 روزه قرار دهید.

همچنین بخوانید : رژیم کتوژنیک چه فوایدی دارد؟ + غذاهای مجاز در رژیم لاغری کتو

رژیم جنرال موتورز و رفع مشکل یبوست!

برنامه رژیم جنرال موتورز نظرات و انتقادات زیادی در پی دارد. این رژیم می تواند برای افرادی مفید واقع شود که مبتلا به یبوست هستند، چون این رژیم به حرکات منظم روده کمک می کند ( که برای سلامتی کل بدن ضروری است) . این عمل به بدن کمک می کند تا مواد فاسد و سموم که باعث می شوند احساس ناسالمی کنید، از بدن دفع شوند.

رژیم جنرال موتورز را چگونه اجرا کنیم؟

رژیم جنرال موتورز نظرات

در رژیم جنرال موتورز نظر و توصیه بسیار است. در جایی در مورد این رژیم توصیه می شود روزی 8 تا 12 لیوان آب بنوشید تا در طول برنامه هیدراته بمانید. با اینکه در این رژیم به ورزش برای کاهش وزن نیازی نیست اما به صورت اختیاری انجام دهید. توصیه های رژیم غذایی در سه روز ابتدایی علیه ورزش کردن است. در این برنامه به رژیم گیرندگان اجازه داده می شود هر روز دو تا سه کاسه سوپ معجزه آسای جنرال موتورز را بخورند. این سوپ با کلم، کرفس، گوجه فرنگی، پیاز و فلفل سبز درست می شود.

روز اول در رژیم :

تنها میوه ( انواع میوه به جز موز) بخورید. اندازه حداکثری برای میوه مشخص نشده است. رژیم غذایی افراد را به استفاده از ملون ها تشویق می کند تا مقدار کاهش وزن را افزایش دهند.

روز دوم در رژیم جنرال موتورز:

تنها سبزیجات در شکل های خام و پخته بخورید. رژیم غذایی مقدار حداکثری برای سبزیجات مشخص نکرده است. سیب زمینی تنها به صبحانه محدود شود.

روز سوم در رژیم :

انواع میوه و سبزیجات به جز موز و سیب زمینی خورده شود. رژیم غذایی مقدار حداکثری را مشخص نکرده است.

روز چهارم در رژیم :

ژیم جنرال موتورز – روز چهارم تنها موز و شیر خورده شود.  6 تا 8 موز بزرگ بخورید. سه لیوان شیر کم چرب بنوشید.

روز پنجم در رژیم جنرال موتورز:

دو وعده 284 گرمی گوشت قرمز، مرغ یا ماهی بخورید. علاوه بر گوشت ها 6 عدد گوجه فرنگی هم بخورید. گیاه خوارها به جای گوشت، برنج قهوه ای یا پنیر خامه ای بخورند. آب دریافتی خود را دو لیوان بیشتر کنید تا اوریک اسید اضافی تخلیه شود.

روز ششم در جنرال موتورز:

دو وعده 284 گرمی گوشت قرمز، مرغ یا ماهی بخورید. وعده های امروز دارای مقدار نامحدودی سبزیجات البته به جز سیب زمینی است. گیاه خوارها به جای گوشت، برنج قهوه ای یا پنیر خامه ای بخورند. آب دریافتی خود را دو لیوان بیشتر کنید تا اوریک اسید اضافی تخلیه شود.

روز هفتم :

تنها برنج قهوه ای، میوه، آب میوه و سبزیجات بخورید. برای هیچ کدام از این غذاها مقدار حداکثر تعیین نشده است.

نظرات در رژیم جنرال موتورز را بخوانیم:

برخی نظرات جالب در مورد این رژیم که از سایت نی نی سایت گردآوری شده است :

نظر شماره 1 مهتا:

سلام . من این رژیم رو از اول این ماه گرفتم و اول ماه ۸۵ کیلو بودم . الان خداروشکر ۷۹ کیلوگرم هستم اما میخوام این هفته باقی مونده تا پاییز رو هم رژیم بگیرم . بهترین رژیمی که تا الان گرفتم و تونستم با اون در مدت کوتاهی وزن قابل توجهی کم کنم ، رژیم جنرال متورز هست. خیلی خوشحالم که با این رژیم آشنا شدم. تا الان انواع رژیم ها رو امتحان کردم ولی نتیجه ای نگرفتم. این تنها رژیمی بود که با بدن من سازگاری داشت.

نظر شماره 2 هلن 3023:

من وظیفه خودم میدونم تجربه تلخم از این رژیم رو هر وقت سوال بشه بگم چون واقعا صدمه دیدم من این رژیم رو گرفتم روز چهارم وقتی تنها خونه بودم دچار ضعف و سرگیجه شدید شدم فقط به زور به همسرم زنگ زدم ولی دیگه چیزی یادم نیست‌تا تو بیمارستان دکتر هرچی فحش تو دهنش بوذ بهم گفت قند غیر ناشتام ۳۶بود فشارم ۶یعنی دکتر میگفت معجزه شده تو کما نرفتی دو روز بستری شدم چون به حدی ضعف داشتم که نمیتونستم پاشم،دکتر اصلا موافق این رژیم نبود بهترین کالری شماری و ورزشه ،ایشالا با تفکر و با توجه به بدنت رژیم مناسب بگیری.

نظر شماره 3 نیلو 282:

من خوشبختانه بدنم واکنش بدی تا حالا نشون نداده البته من همه چی می خورم به غیر از شیرینی. میوه و شیرو مغز اجیل بخصوص گردو رو حتما استفاده می کنم البته خیلی کم. این اولین تجربه ی موفق رزیمیم بوده که تا حالا برنگشته و خداروشکر هر هفته البته الان دیگه کمتر کاهش وزن جزیی دارم.

نظر شماره 4 نیلو 282:

بچه ها من انواع رزیمو امتحان کردم وهمیشه معده درد داشتم ولی خدا روشکر الان نه معده درد دارم نه زانوهام که قبلا اذیتم می کرد. فقط میوه و لبنیات و مغز یادتون نره کم بخورین هر چیزی رو ولی حذفش نکنین. حتی برنجو. بدنتون و شوک وارد نکنین. بمرور زمان عوارضش مشخص میشه. دو سال قبل نزدیک بود کچل بشم با رزیم بیخودم.
....
منبع : مرجع رژیم لاغری و رژیم غذایی