کلوئیدها در زنان و مردان به یک اندازه رایج است. جوانان بین 10 تا 30 ساله بیشتر احتمال دارد که آن را توسعه دهند. کلوئید در کودکان و سالمندان کمتر رایج است. اگرچه افراد مبتلا به پوست تیره تر احتمال دارد که آنها را توسعه دهند، کلوئید ها می توانند در افراد دارای پوست مختلف ایجاد شوند. منابعی از لینک ها و سایت ها:
کلوئید
جای زخم
درمان گوشت اضافه پوست
درمان گیاهی جای زخم
کرم برای از بین بردن جای زخم

کلوئید + عوامل خطر آن

برای جزئیات مواد منبع استفاده می شود لطفا با واحد استاندارد بالینی (clinicalstandards@bad.org.uk) تماس بگیرید. این برگه هدف از ارائه اطلاعات دقیق در مورد موضوع است و هماهنگی از دیدگاه های برگزار شده توسط نمایندگان انجمن بریتانیا متخصصین کلوئید پوست: مطالب آن، ممکن است گاهی اوقات از مشاوره ای که توسط دکتر شما به شما داده می شود متفاوت است. مدیریت کولئید همواره خسته کننده و چالش برانگیز بوده است. ترکیبی از درمان برداشت جراحی و پرتودرمانی به عنوان آخرت برای دهه ها تلقی می شد.

جای زخم + عوامل خطر آن

نویسندگان بررسی جامع و جامع در مورد مکانیسم ها در مورد نحوه آسیب رسانی پرتو درمانی به سلول های کولید انجام دادند. پاسخ سلولی سلول های سلولی نسبت به آسیب ناشی از اشعه، بر اساس ادوات اصلی و جاری نیز مورد بررسی قرار گرفت. مکانیسم آسیب تولید شده توسط پرتو درمانی بر روی سلول های کلوئیدی، تقریبا درک شده بود. با این حال، جای زخم آسیب مستقیم شناسایی شد و نقش مهمی را بازی کرد، در مقایسه با آپوپتوز سلول سرطانی آسیب دیده است. علاوه بر این، مسیر P53 و برخی از عوامل التهابی مانند اینترلوکین -6 نیز در پاسخ سلولی به اشعه ماوراء بنفش عمل می کنند. با این حال، فاکتور رشد تبدیل بتا، که مسیر اصلی کنترل شده در پاتوژنز تشکیل کلوئید بود، هیچ ارتباطی با پاسخ سلولی به آسیب تابش نشان نداد. این مسیرها می تواند بخشی از مقاومت تشعشعی را در بعضی از ضایعات کولوئید مقاوم ایجاد کند.

درمان گوشت اضافه پوست + عوامل خطر آن

اساس علمی و اثبات تجربی در این زمینه هنوز ناکافی بود، که ما را برای یافتن شواهد بیشتر برای شناسایی پاسخ تنظیم کننده اصلی به آسیب های ناشی از پرتودرمانی رهنمون شد. شناسایی مسیر بیشتر می تواند به پیشرفت دارو برای جلوگیری از عود کولید کمک کند. کلمات کلیدی: پرتودرمانی، کلودیدها، درمان ترکیبی، بخش دیگر بخش های مربوط به کولئید، در طول چند دهه پس از جراحی، تکامل یافته اند. کلوید ها در ابتدا به عنوان فرایند درمان گوشت اضافه پوست بهبود زخم پاتولوژیک در نظر گرفته شدند. به عنوان تومور خوش خیم مورد توجه قرار گرفته، کلوئید ها کنترل نشده و بدون محدودیت هیپرپلازی بافت همبند پوستی ناشی از فرایند بهبود زخم غیر طبیعی است. این ضایعه خوش خیم اغلب به دنبال آسیب پوستی، سوختگی، تاتو کردن و حتی آکنه ساده می شود. با این حال، علت شکل گیری کلوئید یک رمز و راز باقی مانده است. گرایش خانوادگی و ترجیح نژادهای پوست تیره تر در شیوع این بیماری خوش خیم دیده می شوند.

درمان گیاهی جای زخم + عوامل خطر آن

کلئوئید به تدریج به عنوان یک بیماری ژنتیکی با استعداد ژنتیکی در نظر گرفته می شود که نشان می دهد الگوی توزیع وابسته به اتواسوم غالب یا X مرتبط است. با وجود اینکه هیچ ژن خاص مشخص نشده به طور مستقیم مربوط به تشکیل کلوئید، چندین حساسیت حساس قبل از آن گزارش شده است. در یک مطالعه با استفاده از تکنولوژی توالی ژنوم برای کشف درمان گیاهی جای زخم حساسیت های حساس، 4 پلیمورفیسم تک تک نوکلئوتید بالقوه در 3 منطقه کروموزومی در بیماران ژاپنی شناسایی شد [2] دو سندروم نادر به لحاظ تاریخی به دلیل گرایش خانوادگی، سندرم روبنستاین-تاییب و سندرم گئومنن نامگذاری شده است. افراد مبتلا به این بیماری احتمالا دارای این ضایعه خوش خیم هستند، در حالی که قفقاز بیشترین احتمال را دارند. در جمعیت آفریقا، میزان شیوع آن 6 تا 16 درصد است که 15 برابر بیشتر از سفید پوستان است.

کرم برای از بین بردن جای زخم + عوامل خطر آن

هرچه بیشتر در میان زنان رخ داده باشد، ممکن است منشا سستی که منجر به غلبه بر زنان می شود را به ارمغان بیاورد. [4] علاوه بر این، رشد کلوئید احتمالا بر روی سینه، شانه ها، پشت، پشت گردن و گوش ها دیده می شود، که در آن تنش بزرگتر پوست باید مشخص شود. به طور مشخص، گوش earlobe استثنایی است که نشان می دهد میزان عود کمتر در کرم برای از بین بردن جای زخم درمان مشابه است. بنابراین، این ویژگی خاص سایت ما الگوریتم های درمان خاص سایت را فراهم می کند، به عنوان مثال، برای تعیین اینکه آیا آسیب نیاز به پرتودرمانی دارد یا خیر. چندین خصوصیت کلوئید، چندین تفاوت مورفولوژیکی و بافتشناسی وجود دارد. همچنین اشاره شده است که زخم های هیپرتروفیک و کلاوئید اغلب درمورد تشخیص به علت حضور مشابه خود، متخصصین پوست و جراحان را درگیر می کنند.
منابع : کلوئید, جای زخم, درمان گوشت اضافه پوست, گوشت اضافه روی پوست, درمان گیاهی جای زخم, کرم برای از بین بردن جای زخم, گوشت آوردن زخم, از بین بردن جای زخم با لیزر, پماد برای از بین بردن جای زخم, از بین بردن گوشت اضافه بخیه, کلوئید پوستی, درمان کلوئید, درمان خانگی کلوئید, درمان کلویید در طب سنتی, کرم رژودرم برای گوشت اضافه