یکی از دلایلی که ممکن است باعث ورم معده شود، خوردن و نوشیدن مشروبات الکلی است. همچنین افرادی که آسپرین مصرف می کنند هم ممکن است به این عارضه دچار شوند. بعضی از داروها باعث بروز این بیماری می شوند. آیا می دانید کدام داروها باعث ورم کردن معده می شوند؟ منابعی از لینک ها و سایت ها:
ورم معده
درمان ورم معده با قرص
درمان ورم معده با عسل
ورم معده در کودکان
ورزش برای ورم معده

ورم معده و غذاهای مضر برای آن

یا دوز استاندارد PPI q.d. به b.i.d. برای 10-14 روز PPI + amoxicillin 1 g b.i.d.، برای 5 روز، به دنبال PPI، کلریترومایسین 500 میلی گرم، تینیدازول 500 میلی گرم b.i.d. برای 5 روز (به طور عمده در کشورهای دیگر استفاده می شود) * PPI = مهار کننده پمپ پروتون؛ pcn = پنی سیلین؛ p.o. = خوراکی q.d. = روزانه پیشنهاد. ورم معده  = دو بار در روز؛ t.i.d. = سه بار در روز؛ q.i.d. = چهار روزانه. تحقیقات اخیر نشان می دهد که درمان سه گانه لووفلوکساسین (Levaquin) یا ریفابوتین در ترکیب با آموکسی سیلین و اسومپازول باعث بهبودی 90٪ و 88.6٪ شد.

درمان ورم معده با قرص و غذاهای مضر برای آن

تیمارها به ترتیب 10 تا 12 روز به طول انجامید (10 روز لووفلوکساسین 20 = 50 میلیگرم و ریفابوتین 150 میلیگرم بر ساعت به مدت 12 روز، دوز آموکسی سیلین 1 گرم، اسموپرازول 40 میلی گرم و هر دو). بعضی از پزشکان میخواهند ریشه کنی H. pylori پس از درمان با یک آزمایش تنفسی اوره یا آزمایش آنتیژن مدفوع، درمان ورم معده با قرص به ویژه اگر عوارض جدی عفونت مانند پرفوراسیون یا خونریزی در معده یا دوازدهه وجود داشته باشد. بیوپسی آندوسکوپی برای تعیین ریشه کن کردن باکتری ضروری نیست و آزمایش خون برای تعیین ریشه کن سازی مناسب نیست، زیرا برای آنتی بادی های H. pylori چند ماه یا سال طول می کشد.

درمان ورم معده با عسل و غذاهای مضر برای آن

بهترین آزمایش ها برای تعیین ریشه کن کردن آزمون های تنفسی و مدفوع است که قبلا مورد بحث بوده است. بیمارانی که به درمان هلیکوباکتر پیلوری نابود می شوند، اغلب با ترکیب متفاوتی از داروها درمان می شوند. درمان طبیعی می تواند عفونت هلیکوباکتر پیلوری را درمان کند. ادعاهای زیادی در مورد درمان طبیعی و درمان ورم معده با عسل درمان برای عفونت H. pylori وجود دارد. هیچکدام از اینها علمی برای اثبات عفونت هلیکوباکتر پیلوری، از جمله آدامسمی، بروکلی، چای ماتاکا، عسل مانوکا، روغن نارگیل، و بسیاری دیگر از نظر علمی اثبات نشده است. قبل از مصرف آنها، تمام گیاهان طبیعی و مکمل ها را با متخصص مراقبت های بهداشتی خود در نظر بگیرید.

ورم معده در کودکان و غذاهای مضر برای آن

متخصصان مراقبت های بهداشتی توصیه می کنند از خوردن غذاهای تند، قهوه، نوشیدنی های گازدار و مواد غذایی ترشی جلوگیری کنند زیرا ممکن است علائم مرتبط با عفونت را افزایش دهند. از WebMD LogoDigestive Disorders Resources Chronic Bust: Causes and Ways to Find Relief What is Castleman disease؟ ورم معده در کودکان اجتناب از بیماری های گوارشی مراکز تازه ای که سرطان پروستات گسترش می دهد نکاتی ضروری برای مدیریت دیابت چه فیبروز کیستیک است؟ راه حل های بهداشتی از حامیان ما چطوری دندان های عقلانی خود را درمان می کنید؟

ورزش برای ورم معده و غذاهای مضر برای آن

درمان در خانه؟ پزشک و بیمار در مورد <I> H صحبت می کنند. پیلوری </ i> درمان. هر فرد مبتلا به عفونت H. pylori درمان می شود. در میان پزشکان، اجماع عموم وجود دارد که افراد باید با H. pylori آلوده و زخم داشته باشند. هدف درمان این است که از بین بردن باکتری، زخم های زخمی در صورت وجود آنها و جلوگیری ورزش برای ورم معده از بازگشت زخم ها. بیماران مبتلا به لنفوم MALT معده نیز باید درمان شوند. لنفوم MALT نادر است، اما تومور اغلب به سرعت ریشه کن سازی H. pylori را کاهش می دهد. در حال حاضر هیچ توصیه رسمی برای درمان بیماران مبتلا به H. pylori بدون زخم یا لنفوم MALT وجود ندارد.
منابع : ورم معده, درمان ورم معده با قرص, درمان ورم معده با عسل, ورم معده در کودکان, ورزش برای ورم معده, ورم معده رژیم غذایی, درمان ورم معده با زنجبیل,ورم معده و تنگی نفس, کسانی که ورم معده دارند چه غذاهایی بخورند