یکی از علت های اصلی عارضه سوزش ادرار این است که پس از داشتن یک رابطه جنسی به دستشویی نمی روید و خود را تمیز نمی کنید. اگر پس از رابطه جنسی خود سعی کنید مقدار کمی ادرار کنید مجاری ادرار شما تمیز شده و کمتر به عفونت مبتلا می شوید. منابعی از لینک ها و سایت ها:
سوزش ادرار
سوزش ادرار در مردان
سوزش ادرار در زنان
قرص برای درمان سوزش ادرار
سوزش ادرار در کودکان

سوزش ادرار و بررسی علل آن

انواع سوزش ادرار عبارتند از: ProstatitisProstatitis تورم، درد و التهاب پروستات، اغلب به علت عفونت باکتریایی است. مردان مبتلا به پروستاتیت ممکن است هنگام ادرار و یا تغییر در جریان ادرار سوزش ادرار درد یا سوزش داشته باشند. همچنین ممکن است تهوع و استفراغ یا درد در هنگام انزال داشته باشند. مهم است که علت پروستاتیت را تشخیص دهیم، بنابراین مردان که مشکوک به پروستات هستند، باید یک دکتر را ببینند.

سوزش ادرار در مردان و بررسی علل آن

اپیدیدیمیت اپیدیدیم لوله ای است که حاوی اسپرم در بالای آن است. عفونت یا التهاب در این لوله ممکن است باعث سوزش دردناک هنگام ادرار شود. مردان مبتلا به اپیدیدیمیت ممکن است تورم اطراف بیضه ها، درد در آلت تناسلی یا بیضه ها و تب را تجربه کنند. این بیماری دردناک معمولا توسط عفونت یا جراحی سوزش ادرار در مردان  باکتریایی ایجاد می شود و به خوبی به آنتی بیوتیکها و استراحت پاسخ می دهد. درمان آنتیبیوتیک دارو. ممکن است آنتی بیوتیک ها برای درمان بیماری هایی که باعث ادرار می شوند تجویز شود تجویز می شود. درمان ادرار گرم بستگی به علت دارد.

سوزش ادرار در زنان و بررسی علل آن

از آنجایی که ادرار می تواند به دلایل بسیاری به دلیل گرما احساس شود و از آنجا که بسیاری از تشخیص علائم مشابهی دارند، مهم است که قبل از شروع درمان به پزشک مراجعه کنید. بسیاری از علل ادرار شدن دردناک یا گرم به راحتی می توانند با آنتی بیوتیک درمان شوند. همچنین مقدار زیادی از آب کمک به سوزش ادرار در زنان کشیدن باکتری ها از سیستم ادراری و ایجاد ادرار کمی اسیدی است. وقتی یک پزشک را دیدید وقتی تنها علامت ادرار گرم است و ادرار شدن صدمه ای ندارد، اغلب منتظر است تا یک پزشک ببیند. بلافاصله به پزشک مراجعه کنید

قرص برای درمان سوزش ادرار و بررسی علل آن

یک تب بالا بسیار بالا در پشت، به این دلیل که این ممکن است یک بی حسی کلیه را نشان دهد. در طول روز یا دو روز برای یک پزشک وقت کنید: ادرار دردناک، ادرار دردناک، ادرار اغلب داغ است، اما پس از ترک بدن، به سرعت خنک می شود. افرادی که به طور تصادفی دست خود را در جریان ادرار قرار داده اند ممکن است قرص برای درمان سوزش ادرار از نظر اینکه ادرار چقدر حساس است شگفت زده می شود. علل عمده ادرار گرم به راحتی درمان می شوند و علائم معمولا در عرض چند روز بهبود می یابند. اما پروستاتیت میتواند دشوار باشد و سیستیت بینابینی یک سندرم درد مزمن است.

سوزش ادرار در کودکان و بررسی علل آن

مهم است که دکتری که در درمان اختلالات ادراری متخصص است، به کاهش شدت علائم و تصمیمگیری در مورد درمان مناسب بپردازد. در اغلب موارد، هیچ اشتباهی نیست . با این حال، زمانیکه ادرار گرم یا دردناک احساس می شود، وقت آن رسیده است تا یک دکتر ببیند. اکثر مشکلات ادراری شایع است و به سوزش ادرار در کودکان راحتی درمان می شوند، بنابراین نیازی به احساس اضطراب یا شرم آور نیست. در بسیاری از موارد، تشخیص تنها نیاز به یک نمونه ادرار و یک تاریخ پزشکی دارد.
منابع :سوزش ادرار, سوزش ادرار در مردان, سوزش ادرار در زنان, قرص برای درمان سوزش ادرار, سوزش ادرار در کودکان, درمان گیاهی سوزش ادرار, درمان سوزش ادرار در طب سنتی, انتی بیوتیک برای سوزش ادرار, قرص قهوه ای برای سوزش ادرار, سوزش ادرار بعد از سزارین