چگونه می توانیم از سندروم سیندرلا  پیشگیری کرد؟ مادران و پدران حتما باید با این سندروم آشنا شوند تا بتوانند از مبتلا شدن فرزندانشان به این سندروم جلوگیری کنند. اگر شما هم اطلاعات کمی در این مورد دارید و نشانه های این سندروم را نمی دانید، پیشنهاد می کنم حتما این مقاله را مطالعه کنید. با ما همراه باشید. منابعی از لینک ها و سایت ها:
سندروم سیندرلا
سندروم سیندرلا چیست
بیماری سیندرلا
درمان سندروم سیندرلا

سندروم سیندرلا و پیشگیری از آن

لوئیس هافمن در مجله ی مسائل اجتماعی نوشت: "در حالی که دختران در مقایسه با پسران، تشویق کمتر برای استقلال، حمایت بیشتر والدین، فشار کمتر برای ایجاد هویت جدا از مادر و کمتر درگیری های مادرزادی که این تفکیک را برجسته می کند، آنها در تحقیق کمتر مستقل از محیط هایشان شرکت می کنند. در نتیجه آنها نه مهارت های کافی و نه اعتماد به نفس را توسعه می دهند، بلکه همچنان به دیگران وابسته هستند. بنابراین، در حالی که پسران از طریق سندروم سیندرلا تسلط اثر را یاد می گیرند، اثربخشی دختران بستگی به کمک دیگران دارد. "برای دختران، نوجوانی مرحله ای مهم برای رشد است. قبل از اینکه آنها 12 یا 13 سالگی شوند، دختران نسبتا کم فشار برای رفتار در روش های تجویزی را تجربه می کنند؛ پسران، از سوی دیگر، بیشتر مجازات می شوند و از وابستگی های خود محروم می شوند، که محرمانه محسوب می شوند. با این حال، تنها در دوران بلوغ دختر جوان شروع به شکل گیری آنچه که جامعه از او انتظار دارد، شکل می گیرد.

سندروم سیندرلا چیست و پیشگیری از آن

ظرافت (و اغلب به طرز ناقص) او برای موفقیت او با پسران پاداش خواهد گرفت. به آرامی، اما بصورتی پایدار و محکم او را در جهت تبدیل شدن به یک شریک جنسی heterosexual تحت فشار قرار دادند. در این مرحله دختران با مسائلی از جنس زنانه در فرهنگ ما مواجه می شوند: درگیری میان وابستگی و استقلال. تعادل مناسب بین این دو چیست؟ یک دختر وابسته سندروم سیندرلا چیست به بیش از حد، یکی با چند نظر و هیچ "شخصیت"، تصور می شود mousy و unappealing، اما دختر که بیش از حد مستقل است هیچ جایزه نیز نیست. پسران ممکن است در کنار او با هم پریشان باشند، اما به طرز عجیب و غریبی او را به عنوان یک لباس ورزشی قدیمی تشویق می کنند. هیچکدام از دخترانی که در جامعه ما رشد می کنند، باید به هر کدام از این ها گفته شود: او این را می داند.

بیماری سیندرلا و پیشگیری از آن

بنابراین او شروع به تغییر اولویت های خود را. وظیفه توسعه روابط موفق با دیگران به طور فزاینده ای مهم می شود - بعضی روانشناسان می گویند که اهمیت اساسی دارد. همانطور که او در کودکی آموخته است، او همچنان به بازخوردهای دیگران به عنوان منبع اصلی اعتماد به نفس خود بستگی دارد. مصاحبه دانشجویان زن در دانشگاه میشیگان در دهه 1970، بیماری سیندرلا جودیت برادویک، اختلاف بین استقلال اجتماعی اش و نحوه رفتار آنها را نسبت به مردان که با آنها درگیر بودند، متوجه شد. او گفت: "آنها در مورد درآمد زندگی خود و غیره صحبت می کنند." '' (در ابتدا) مصاحبه آنها معمولا می گویند رابطه خود را با دوست پسر یا شوهر خود را 50-50 و نه غالب است.

درمان سندروم سیندرلا و پیشگیری از آن

اما بعد از مدتی، زمانی که آنها مردانگی و ویژگی های موفقیت شرکای خود را توصیف می کنند، معمولا معلوم می شود که یا مرد در تعهد نهایی در تصمیم گیری و آرزوهای زنانه که او انجام می دهد، غلبه دارد، بنابراین او او را درک می کند او را در موقعیتی قرار می دهد تا تصمیمات نهایی را تسخیر کند. »روت مولتون، شباهت هایی را در تربیت برخی از بیماران زنش - درمان سندروم سیندرلا حرفه ای انجام داده است که خود را قادر به دستیابی به موفقیت در حرفه خود نمی دانند و یا هنگامی که آنها را به دست آورد چیزی که "نمی تواند از موفقیت لذت ببرد و خود را انکار و یا خرابکاری کند، سقوط می کند و خود را شکست می دهد." مازندرانی یا افسردگی. "چنین تعارضی درمورد موفقیت، دکتر مولتون دریافته است که عمیقا به نگرانی های مربوط به زنانه مربوط است. جالب توجه است، بسیاری از بیماران خود را گزارش دادند که به عنوان دختران جوان آنها توسط پدران خود حمایت و تشویق غیر معمول دریافت کردند. پیوند ویژه گاهی اوقات رخ داده است.
منابع :سندروم سیندرلا, سندروم سیندرلا چیست, عکس سندروم سیندرلا , درمان سندروم سیندرلا, بیماری سیندرلا, علت سندروم سیندرلا, تشخیص سندروم سیندرلا, عوامل سندروم سیندرلا,