در مورد عمل جراحی سندرم تونل کارپال چه می دانید؟ در عمل تونل کارپال در داخل مچ دست شما قطع شده است و دیگر فشاری بر عصب وارد نیست. عملیات حدود 20 دقیقه طول می کشد و شما مجبور نیستید یک شب در بیمارستان بمانید. یک ماه پس از عملیات، می تواند به فعالیت های عادی خود بازگردید. می توانید در مورد عمل جراحی با دکتر خود صحبت کنید.

 

سندرم تونل کارپال و خطرات ان در بارداری

این وسایل معمولا در شب برای شروع استفاده می شود تا به جلوگیری از خم شدن مچ دست در هنگام خواب برسد؛ ارتقاء دست و ساعد بر روی یک بالش در طول خواب می تواند به کاهش علائم کمک کند؛ داروهای ضد التهابی (مانند ضد التهابی غیر استروئید داروها یا NSAID ها) برای کاهش درد و کاهش سندرم تونل کارپال تورم یا التهاب استفاده می شود. و کورتیکواستروئیدها اگر درمان های اولیه علائم را کنترل نکنند، پزشک ممکن است یک داروی به نام کورتیکواستروئید تجویز کند تا التهاب را در تونل کارپال کاهش دهد. کورتیکواستروئیدها را می توان به صورت قرص یا یک تزریق کورتیکواسترویید به طور مستقیم در مچ دست مصرف کرد.

ورزش برای سندرم تونل کارپال و خطرات ان در بارداری

جراحی جراحی اغلب توصیه می شود اگر نشانه ها با وجود سایر درمان ها ادامه پیدا کند. یک روش به نام "انتشار جراحی" برای ایجاد فضای بیشتری در تونل کارپ استفاده می شود. رباط صاف برداشته شده است، که باعث فشار بر عصب مدیا می شود. جراحی معمولا به عنوان یک روش روزانه تحت بی حسی موضعی انجام می شود، بنابراین شما نیازی به اقامت در طول شب در بیمارستان ندارید. بسیاری از افراد پس از عمل ورزش برای سندرم تونل کارپال جراحی تونل کارپال، علائم خود را پس از عمل جراحی تسکین می دهند اما بهبود کامل ممکن است چند ماه طول بکشد. تمرینات فیزیوتراپی پس از جراحی کمک می کند تا قدرت مچ دست را بازسازی کنید. با این حال ممکن است بعضی از افراد ممکن است نیاز به تغییر نحوه انجام وظایف روزانه خود را پس از جراحی داشته باشند.

سندرم تونل کارپال در بارداری و خطرات ان در بارداری

جراحی برای زنان مبتلا به سندرم تونل کارپا به دلیل بارداری توصیه نمی شود، زیرا علائم آن به زودی پس از تولد ناپدید می شوند. پیشگیری از سندرم تونل کارپال کمک به پیشگیری از سندرم تونل کارپ، به ویژه در محل کار. نکات عبارتند از: انگشتان، مچ و ساعد را قبل از کار با انگشتان دست، انگشتان سندرم تونل کارپال در بارداری دست و انگشتان خود را با تمرینات کششی، قبل از کار انجام دهید؛ با انجام یک برداشت منظم؛ استفاده از یک اسپلینت یا یک دست باس برای نگه داشتن مچ دست راست؛ اطمینان حاصل کنید که میز یا محل کارتان به درستی تنظیم می شود تا موقعیت مچ دست طبیعی ؛ سندرم تونل کارپال، سندرم تونل کارپال، فشردگی عصب مدیاست که به دست می گیرد. عصب مدیا در قسمت دست کف دست خود قرار دارد (همچنین تونل کارپال نامیده می شود).

سندرم تونل کارپال پا و خطرات ان در بارداری

عصب مدیا موجب احساس (توانایی احساس) به انگشت شست، انگشت اشاره، انگشت بلند و بخشی از انگشت حلقه می شود. این باعث می شود که عضله به انگشت شست دست یابد. سندرم تونل کارپال می تواند در یک یا هر دو دست شما رخ دهد. ساق در داخل مچ دست باعث فشرده شدن سندرم سندرم تونل کارپال پا تونل کارپ می شود. این می تواند به سمت بیحسی، ضعف، و سوزن شدن در کنار دست خود را در نزدیکی انگشت شست منجر شود. علت سندرم تونل کارپال چیست؟ درد در تونل مچ دست شما به علت فشار بیش از حد در مچ دست و عصب مدیاست. التهاب می تواند باعث تورم شود. شایعترین علت این التهاب یک وضعیت طبیعی اساسی است که موجب تورم در مچ دست و گاهی مانع از گردش خون می شود.
منابع: سندرم تونل کارپال, ورزش برای سندرم تونل کارپال, سندرم تونل کارپال در بارداری, سندرم تونل کارپال پا, درمان سندرم تونل کارپال در طب سنتی, سندرم تونل کارپال بازو, عمل جراحی سندرم تونل کارپال, مچ بند طبی برای سندرم تونل کارپال