در برنامه هفتگی رژیم کانادایی باید از یک سری غذاهای خاص مانند بورانی اسفناج، دل عدس و حتی سوپ های مختلف استفاده کنید. شاید شما طرز تهیه این غذاهای خوشمزه را بلد نباشید ما در این مقاله تک تک غذاهایی را که باید میل کنید را به شما آموزش خواهیم داد. با ما همراه باشید. منابعی از لینک ها و سایت ها:
رژیم کانادایی
برنامه هفتگی رژیم کانادایی
نظرات در مورد رژیم کانادایی
گرفتن رژیم کانادایی
رژیم کانادایی اصلی

رژیم کانادایی و خطرات ناشی از آن

اگر شما به غذاهای کلی که در برنامه غذا وجود دارد نگاه کنید، به نظر می رسد مانند یک رژیم غذایی کانادایی با چربی سوزانده نشود. غذاهای دارای پروتئین با پروتئین بالا بیشتر از سایر غذاها (5، 6). اما اکثر وعده های غذایی در رژیم غذایی کانادایی کم پروتئین و کربوهیدرات بالا است، متناوب است. با این حال، روزه گرفتن در رژیم غذایی کانادایی وجود ندارد، بنابراین این اشتباه است. خط مشی: رژیم نظامی می تواند به کاهش رژیم کانادایی که ترکیبی بد برای کاهش وزن است. بعضی افراد همچنین ادعا می کنند این رژیم غذایی کانادایی دارای مزایای سلامتی مشابه برای ناگهانی وزن کمک کند، زیرا کالری بسیار کم است. رژیم نظامی به احتمال زیاد برای فرد معمولی خطرناک است چرا که برای آسیب پایدار بسیار کوتاه است. با این حال، اگر شما برای رفع این رژیم به مدت چندین ماه، محدودیت شدید کالری شما را در معرض خطر کمبود مواد مغذی قرار می دهد.

برنامه هفتگی رژیم کانادایی و خطرات ناشی از آن

به طور مرتب خوردن سبزیجات و سایر غذاهای با کیفیت در روزهای خود را از دست ندهید. علاوه بر این، هر هفته خوردن هات داگ، کراکر و بستنی باعث ایجاد مشکلات متابولیکی می شود. غذای ناسالم نباید بخشی منظم از رژیم غذایی کانادایی شما باشد. از لحاظ پایداری، این رژیم غذایی کانادایی نسبتا آسان است. برنامه هفتگی رژیم کانادایی این به تغییرات عادت درازمدت تکیه نمی کند و فقط برای مدت زمان کوتاهی نیاز به قدرت اراده دارد. به گفته ی این، احتمالا به شما کمک نمی کند وزن خود را برای مدت طولانی حفظ کنید، زیرا این امر عادت های شما را تغییر نمی دهد خط خطی: رژیم نظامی احتمالا برای افراد سالم امن است، اما نباید طولانی مدت آن را انجام داد. این احتمالا منجر به کاهش وزن پایدار می شود. آیا می توانید در عرض یک هفته 10 پوند را از بین ببرید؟ این رژیم غذایی کانادایی محبوب شد زیرا ادعا می کند که در عرض یک هفته می توانید 10 کیلوگرم (4.5 کیلوگرم) را از دست بدهید.

نظرات در مورد رژیم کانادایی و خطرات ناشی از آن

از نظر اقتصادی این میزان کاهش وزن ممکن است افرادی که اضافه وزن دارند که به شدت کالری را محدود می کنند. با این حال، بیشتر از کاهش وزن به علت از دست دادن آب است، و نه وزن fat.Water به سرعت کاهش می یابد که گلیکوژن بدن کاهش می یابد، که اتفاق می افتد زمانی که شما محدودیت کربوهیدرات و کالری (7). این به نظر می رسد خوب در مقیاس، اما این وزن زمانی که شما شروع به خوردن غذا می کنید، نظرات در مورد رژیم کانادایی دوباره وزن می شود. خط LOT: ممکن است 10 پوند در هفته از دست برود. با این حال، بیشتر از این وزن آب خواهد بود، که وقتی شروع به غذا خوردن می کنید، به طور طبیعی دوباره باز می شود. می تواند کار کند، اما برای مدت طولانی اگر شما می خواهید به سرعت از دست دادن چند پوند به سرعت، رژیم نظامی می تواند کمک کند. اما شما احتمالا دوباره وزن خیلی سریع هم هست این به سادگی رژیم غذایی کانادایی مناسب برای کاهش وزن پایدار نیست.

گرفتن رژیم کانادایی و خطرات ناشی از آن

اگر شما جدی در مورد از دست دادن وزن و نگه داشتن آن است، سپس بسیاری از روش های کاهش وزن وجود دارد که بسیار بهتر از رژیم غذایی کانادایی نظامی است. کاهش وزن به نظر ساده است کالری کالری است، مشاوره می رود خوردن بیش از حد بسیاری از ... افزایش وزن. خوردن کمتر ... از دست دادن وزن اما بسیاری معتقدند کاهش وزن بیش از یک معادله کالری است، به طوری که به اصطلاح جدید و بهبود یافته برای کاهش وزن گرفتن رژیم کانادایی که همیشه محبوب است. آمریکایی ها سالانه حدود 42 میلیارد دلار صرف غذا، محصولات و خدمات کاهش وزن می گیرند. با توجه به این که پول زیادی در معرض خطر است، جای تعجب نیست که تعداد زیادی از رژیم های "محو" و دیگر محصولات کاهش وزن در بازار وجود دارد. با داشتن گزینه های بسیاری از رژیم غذایی کانادایی، می دانید که چه کسی باید اعتماد کند. به همین دلیل، مشارکت برای مدیریت وزن سالم "راهنمای داوطلبانه برای ارائه دهندگان محصولات یا خدمات کاهش وزن" را توسعه داده است.

رژیم کانادایی اصلی و خطرات ناشی از آن

ماموریت این دستورالعمل ها این است که "راهنمایی های صحیح به عموم مردم را درباره راهبردهای دستیابی و حفظ وزن سالم" ترویج دهیم. با توجه به دستورالعمل، مدیریت وزن موثر شامل: تغییر رفتار است که شامل: تغذیه رژیم غذایی کانادایی غذا خوردن سالم با توجه به دستورالعمل های غذایی برای آمریکایی کاهش کالری مصرف کم چربی افزایش می دهد مصرف میوه، سبزی، و کل دانه فعالیت های فیزیکی افزایش فرکانس رژیم کانادایی اصلی حداقل شدت متوسط آمادگی های پزشکی، دارویی، و مداخله جراحی: ممکن است برای افرادی که دارای موارد جدی بیش از حد و چاقی هستند ضروری باشد. باید در رابطه با رفتار، رژیم غذایی کانادایی و تغییرات فعالیت بدنی مورد استفاده قرار گیرد. مهم است که برای برنامه ریزی که شامل استراتژی های حفظ وزن است، نگاه کنید.
منابع : رژیم کانادایی, برنامه هفتگی رژیم کانادایی, نظرات در مورد رژیم کانادایی,گرفتن رژیم کانادایی, رژیم کانادایی اصلی, افراد موفق در رژیم کانادایی, میان وعده در رژیم کانادایی, عوارض رژیم کانادایی, چگونه رژیم کانادایی بگیریم, خوردن میوه در رژیم کانادایی, فواید رژیم کانادایی