چه بیماری هایی باعث بروز بیماری اسهال خونی می شود؟ آیا می دانید اگر به هموروئید هم دچار باشید امکان دارد که به اسهال خونی دچار گردید؟ آیا سرطان روده می تواند باعث خونی شدن مدفوع گردد؟ سرطان کلون چه طور؟ هر گونه اطلاعاتی در این زمینه نیاز دارید در این مقاله بخوانید.

اسهال خونی + اطلاعات جامع

خون در مدفوع می تواند ترسناک باشد، آیا شما آن را در حالی که پاک کردن پس از یک حرکت روده یا از یک آزمایش توسط ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود را کشف کنید. در حالی که خون در مدفوع می تواند یک مشکل جدی را نشان دهد، این کار همیشه انجام نمی شود. در اینجا چیزی است که شما باید در مورد علل احتمالی مدفوع خونین بدانید و آنچه را که شما و اسهال خونی دکتر شما باید انجام دهید، اگر مشکلی را کشف کنید. علل احتمالی خون در مدفوع عبارتند از: بیماری دیورتیکولی Diverticula کیسه های کوچک هستند که از دیواره روده بزرگ استفاده می کنند. معمولا دیورتیکولا مشکلات ایجاد نمی کند، اما گاهی اوقات می توانند خونریزی کنند یا آلوده شوند.

درمان اسهال خونی + اطلاعات جامع

شما ممکن است دوست داشته باشید کولیت التهاب روده بزرگ در میان علل شایع تر عفونت یا بیماری التهابی روده است.  Angiodysplasia. شرطی که رگ های خونی شکننده و غیر طبیعی خونریزی می کنند. زخم های گوارشی شکم باز در مفصل شکم یا دوازدهه، قسمت فوقانی روده کوچک. درمان اسهال خونی بسیاری از زخم های پپتیک توسط عفونت با یک باکتری Helicobacter pylori (H. pylori) ایجاد می شود. مصرف طولانی مدت یا دوزهای بالا داروهای ضد التهابی مثل آسپرین، ایبوپروفن و ناپروکسن همچنین می تواند باعث زخم شود.

رنگ اسهال خونی + اطلاعات جامع

شکاف مقعدی برش کوچک یا پاره ای در بافتی که روی بینی قرار دارد شبیه به ترک هایی است که در لب های تیز یا برش کاغذ رخ می دهد. فیستول اغلب با عبور از مدفوع بزرگ و سخت می شود و می تواند دردناک باشد. ادامه خواندن زیر را ادامه دهید پولیپ یا سرطان. رنگ اسهال خونی پولیپ رشد خوبی دارد که می تواند رشد کند، خونریزی کند و تبدیل به سرطانی شود. سرطان کولورکتال چهارمین شایع ترین سرطان در ایالات متحده است که اغلب سبب خونریزی می شود که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست.

علت اسهال خونی + اطلاعات جامع

مشکلات مری رگهای واریس مری یا اشک در مری می توانند خونریزی شدید را تجربه کنند. خون در تشخیص مدفوع مهم است که یک دکتر هر گونه خونریزی در مدفوع را ارزیابی کند. هر گونه جزئیاتی که می توانید در مورد خونریزی به شما بدهد، به پزشک خود کمک می کند علت اسهال خونی تا محل خونریزی را پیدا کنید. به عنوان مثال، مدفوع سیاه و سفید، احتمالا زخم یا مشکل دیگری در قسمت فوقانی دستگاه گوارش است. گلبول قرمز روشن یا مدفوع رنگ مروارید معمولا در بخش پایین تر دستگاه گوارش مانند هموروئید یا دیورتیکولیت مشکل دارد.

قرص برای اسهال خونی + اطلاعات جامع

پس از دریافت یک سابقه پزشکی و انجام یک معاینه فیزیکی، ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی ممکن است آزمایش هایی برای تعیین علت خونریزی انجام دهد. تستها ممکن است شامل موارد زیر باشند: لواش بینی یک آزمایش که ممکن است به پزشک خود اطلاع دهد قرص برای اسهال خونی که آیا خونریزی در دستگاه گوارش فوقانی یا پایین است یا خیر. این روش شامل حذف محتویات معده از طریق لوله ای است که به داخل معده منتقل می شود. اگر معده حاوی شواهدی از خون نیست، خونریزی ممکن است در دستگاه گوارش پایین تر متوقف شود یا احتمالا بیشتر باشد.
منابع : اسهال خونی, درمان اسهال خونی, رنگ اسهال خونی, علت اسهال خونی, شکل اسهال خونی, قرص برای اسهال خونی, درمان گیاهی اسهال خونی, علائم اسهال خونی, اسهال خونی بدون تب, عکس اسهال خونی