یکی از بدی هایی که شپش دارد این است که خیلی راحت و سریع ، شروع به تخمک گذاری کرده و به سرعت انتقال پیدا می کنند. اگر در یک مدرسه تنها یک دانش آموز به  شپش سر مبتلا باشد خیلی سریع بقیه هم می گیرند. چه کاری انجام دهیم که فرزندانمان در مدرسه به شپش سر دچار نشوند؟ لینک هایی که به درد شما می خورد: درمان شپش
درمان شپش سر
دشمن شپش
شپش بدن
شپش مو
شپش سر

شپش سر و تخمک گذاری آن

آلودگی سرها بسیار رایج است و از دوران باستان دور بوده است. در حالی که فرکانس دقیق عفونت ناشناخته است، برآورد سالانه بین 6 تا 12 میلیون مورد است.چطور در دنیا یک کودک به سرش شلاق می کشد؟یک کودک می تواند شپش سر را به روش های مختلفی متصل کند.تماس با فردی که از قبل مبتلا شده است (تماس شخصی در طول بازی، مدرسه یا فعالیت های ورزشی، و در مدرسه، خانه، احزاب و یا اردوگاه معمول است.)شپش سر  خودکشی اکنون دومین علت مرگ در طول سالهای نوجوان است. افسردگی عمده و بیماری دوقطبی ممکن است تلاش های خودکشی و خودکشی را تحت الشعاع قرار دهد.

شپش و تخمک گذاری آن

پوشیدن لباس های آلوده مانند کلاه، روسری، کت، لباس های ورزشی و یا نوار های موبا استفاده از شانه های آلوده، برس ها یا حوله هادروغ گفتن بر روی تخت، نیمکت، بالش، فرش یا حیوانات پر شده که اخیرا در تماس با فردی با شپش بوده است شپش (اگرچه شواهدی وجود دارد که خطر بسیار پایین است اگر بیش از 48 ساعت از زمان قرار گرفتن در معرض)آیا عفونت با یونجه سر به این معنی است که فرد دارای بهداشت ضعیف است؟

درمان شپش سر و تخمک گذاری آن

عفونت سر برهنه هیچ ارتباطی با بهداشت شخصی ندارد. هر کسی می تواند با شلاق سر آلوده شود. چه شلاق سر شبیه است؟ چرخه زندگی شپش سر چیست؟سه شکل از شپش ها وجود دارد، یعنی نیت، پوره و انجیر بالغ. درمان شپش سر آیا فرد آلوده را بعد از درمان به لباس تمیز آورید.درمان خانهدرمان کل خانه یک کار سخت و دشوار است. این مراحل را دنبال کنید:ماشین لباسشویی و پارچه کتانی قابل شستشو را شستشو می دهد که فرد آلوده در طی دو روز قبل از درمان دست به گریبان است (برای کشتن شپش ها و نهنگ ها).

دشمن شپش و تخمک گذاری آن

داروهای خانگی که مورد آزمایش قرار گرفتند عبارتند از سرکه، سس مایونز، ژله نفتی، روغن زیتون، کره، مالش الکل و آب شیرین طولانی مدت. این همه برای از بین بردن آلودگی موفق نیستند، زیرا این درمان ها تمام تخم ها یا شپش را از بین نمی برد.دشمن شپش این اعتقاد به دلیل روش تخصصی انگل "تنفس" است.حذف مو تا به حال اثبات شده است موثر، اما از آنجایی که عصاره نیاز به یک شانه مو به تخم گذاشتن تخم مرغ خود را، باید جلوگیری از ضرب شدن شپش ها. این همیشه برای بسیاری از کودکان یک گزینه مطلوب نیست.

شپش بدن و تخمک گذاری آن

اگر برخی از یتیم های زنده هنوز هم هشت تا 12 ساعت پس از درمان پیدا می شوند، اما به آرامی از قبل حرکت می کنند، عقب نشینی نمی کنند. شانه های مرده و باقیمانده از موها را از دست می دهند. بعضی از داروها برای کشتن شپش ها طول می کشد. شپش بدن اگر هیچ یوزر مرده ای یافت نگردد و به نظر میرسد که شپش به عنوان فعال قبل از هشت تا 12 ساعت پس از درمان، دارو ممکن است کار کند. یک متخصص مراقبت های بهداشتی را برای یک دارو دیگر ببینید و دستورالعمل های درمان خود را دنبال کنید.

شپش مو و تخمک گذاری آن

تخم مرغ شپش) شانه ها، اغلب در بسته های پزشکی شپش، باید مورد استفاده قرار گیرد برای حذف نیت و شپ از شفت مو. بسیاری از کتک های فشرده ساخته شده برای گربه ها و سگ ها نیز موثر هستند.پس از درمان اولیه، هر دو تا سه روز، شپش مو موها، موها و موها را از موهای خود چک کنید، شانه کنید.عقب نشینی در هفت تا 10 روز.همه افراد تحت درمان را برای دو تا سه هفته بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه ی ویروس ها و جوجه ها از بین رفته اند. درمان آلودگی بر روی یخ (pediculosis) چیست؟
منابع : شپش ، شپش سر ، درمان شپش ، درمان شپش سر ، دشمن شپش ، شپش بدن ، شپش مو ، شامپو ضد شپش ، شامپو شپش