آیا میتوان کم شدن خونریزی قاعدگی را با داروهای گیاهی درمان کرد؟ اختلالات خونریزی بیماری Von Willebrand VWD)) یا اختلالات عملکرد پلاکتی، شرایط ارثی هستند که در آن پروتئین های خاص مورد نیاز برای لخته شدن خون وجود ندارد، از این رو خطر ابتلا به منوراژی بیشتر است.

کم شدن خونریزی قاعدگی + درمان با داروهای گیاهی

داروها ما می توانیم هورمون ها را برای درمان خونریزی نامنظم تجویز کنیم. انواع عبارتند از: • قرصهای پروژسترون فقط برای 10 روز (یا کمتر) مصرف می شود. • قرص های ضد بارداری روزانه مصرف می شوند. • عکسهای پروژسترون و لوپرولیید به طور کامل دوره های خود را متوقف کنید. داروهای ضد التهابی کم شدن خونریزی قاعدگی غیر استروئیدی (ایبوپروفن یا ناپروکسن) می توانند جریان خون قاعدگی سنگین را برای برخی از زنان کاهش دهند. درمان های غیر جراحی برای درمان خونریزی غیرطبیعی از روش های غیر جراحی استفاده می شود.

راهی برای زیاد شدن خونریزی قاعدگی + درمان با داروهای گیاهی

دستگاه داخل رحمی مینا (IUD) که در رحم قرار دارد، هورمون هایی را که حاوی نازک است، آزاد می کند. شما ممکن است دوره های سبک تر و یا بدون دوره، و یا spotting برای چند ماه. Endometrial (رحم) تخلیه با استفاده از گرما و یا نوع دیگری از انرژی برای زخم بستن رحم. به علت بافت اسکار، دوره های سبک تر و یا بدون دوره خواهید داشت. ما این روش را توصیه می کنیم اگر شما ممکن است بخواهید باردار شوید. آمبولیزاسیون راهی برای زیاد شدن خونریزی قاعدگی عروق مغزی (امارات متحده عربی) می تواند برای درمان فیبروئید های رحمی استفاده شود. ما یک لوله کوچک را به یک رگ بالا در رگ بالا وارد می کنیم. ذرات کوچک در داخل لوله قرار می گیرند تا جریان خون را به فیبروئیدها کاهش دهند تا آنها کوچک شوند. معمولا، دوره های سبک تر و درد کمتری خواهید داشت. ما امارات متحده عربی را توصیه نمی کنیم اگر شما ممکن است بخواهید باردار شوید.

علت کوتاه شدن دوره پریود + درمان با داروهای گیاهی

هیستروسکوپی پولیپ ها و فیبروم های کوچک را با استفاده از یک دوربین کوچک (هیستروسکوپ) که از داخل دهانه رحم قرار دارد حذف می کند. جراحی وقتی درمان های دیگر موثر نیست ما ممکن است جراحی را توصیه کنیم. Myomectomy برای حذف فیبروئید استفاده می شود. رحم باقی می ماند. علت کوتاه شدن دوره پریود پس از برداشتن فیبروئید، شما: دوره ها ممکن است سبک تر باشند. درد لگن ممکن است کاهش یابد. توانایی باردار شدن ممکن است بهبود یابد. هیسترکتومی برای حذف رحم استفاده می شود. این ممکن است لازم باشد: اندومتریوز سرطان لوله های رحم، رحم و تخمدان ها ممکن است همراه با رحم برداشته شود. پس از هیسترکتومی، خونریزی واژینال، از جمله دوره شما متوقف می شود. همچنین، شما می توانید: دیگر قادر به تبدیل شدن به باردار نیست.

درمان خونریزی کم در دوران قاعدگی + درمان با داروهای گیاهی

از طریق اوایل یائسگی، اگر تخمدان ها برداشته شوند. هنگامی که به ما تماس می دهید، اگر زمان هایی داشته باشید که به طور منظم بیشتر از 10 روز طول بکشد. شامل لخته شدن بزرگ است. ، با چرخه های کوتاهتر از 21 روز. همچنین اگر قرار باشد درمورد آن صحبت کنید یا آنرا بگذارید: درد لگن را هر ماه بدون درمان خونریزی کم در دوران قاعدگی خونریزی از سن 13 سالگی شروع نکنید. سن شما را تا سن 16 سالگی شروع نکرده است. دوره های شایع اغلب یا بیش از 3 ماه بین دوره ها، به ویژه اگر این اتفاق می افتد در 2 سال از زمانی که شما شروع به داشتن دوره. شروع به لکه ناگهانی، و یا شروع به تشخیص زمانی که شما در 40. شما تغییر خونریزی قاعدگی مربوط به داروها است.

درمان خونریزی کم قاعدگی + درمان با داروهای گیاهی

جریان قاعدگی من سنگین است؟ یا نور است؟ در حال حاضر قادر به مقایسه جریان خود با دیگران نیست، به این معنی است که میزان جریان قاعدگی شما نگران کننده است. داشتن جریان سنگین تر و یا پیدا کردن لخته در آن ممکن است در بعضی از موارد علائم بیماری باشد، گرچه جریان قاعدگی به درمان خونریزی کم قاعدگی طور طبیعی بسته به سطح هورمون در آن زمان به طور طبیعی متفاوت است. جریان قاعدگی خود را به طور مرتب بررسی کنید تا تغییرات مهم در بدن خود را نادیده نگیرید. فیس بوک + توییتر فیس بوک مسنجر Pinterest WhatsApp میزان جریان قاعدگی برای هر فرد متفاوت است و با توجه به شرایط فردی، میزان خونریزی قاعدگی شما سنگین است یا نور چیزی است که شما ممکن است در مورد نگرانی، اما بین افراد تفاوت زیادی وجود دارد.
منابع : کم شدن خونریزی قاعدگی, راهی برای زیاد شدن خونریزی قاعدگی, علت کوتاه شدن دوره پریود, درمان خونریزی کم در دوران قاعدگی, درمان خونریزی کم قاعدگی, علت قطع شدن پریود در روز سوم, درمان کم آمدن پریود, خونریزی سیاه پریود, چرا خونریزی پریودم کم شده