نکته ای که باید حین مصرف قرص راکوتان به آن توجه لازم را بکنید، این است که به بیماری کبدی مبتلا نباشید. آیا می دانید چرا؟ این دارو که در درمان آکنه موثر است چه ربطی به کبد دارد؟ داروی راکوتان بر کبد تاثیر می گذارد و در نتیجه در افرادی که به این بیماری کبدی مبتلا باشند، باعث تشدید بیماریشان می شود.

قرص راکوتان + تداخلات غذایی

"من خودم با آکنه مبارزه کردم، بنابراین من کاملا با شیوه ای که آن را احساس جسمی و احساسی احساس می کنم، همدردی می کنم."با این حال، قبل از اینکه شما در مورد این دارو معجزه هیجان زده، عوارض جانبی نیز می تواند به وضوح وحشتناک است. اگر داروهای ضد آکنه به طور مرتب خارش دار باشند، راکوتان شبیه یک پوست اسید کامل است. این شدید است، بسیار شدید است، و مطمئنا برای همه نیست.دکتر لئونارد بیشتر به ما در مورد جوانب مثبت و منفی دارو مخالف گفت. این چیزی است که شما ممکن است بدانید .

راکوتان + تداخلات غذایی

شروع به نشانه گیری می کند.این یکی از بسیار، بسیار کمی از درمان های خوراکی اثبات شده برای درمان آکنه است، و نتایج آن می تواند باور نکردنی باشد. به عنوان دکتر جین لئونارد، پزشک عمومی و زیبایی شناسی، توضیح داد: "راکوتان همچنین می تواند به عنوان Isotretinion نامگذاری شود و این یک قرص است که برای درمان آکنه شدید تجویز می شود."در حالیکه دکتر لئونارد پوست را شاد می کند، همیشه اینطور نیست.

چه تداخلاتی غذایی باعث آلرژی می شود؟

راکوتان: 10 مورد از پزشک می خواهد شما را در مورد درمان آکنه بدانند آیا دارو ضد آکنه بحث برانگیز برای شما مناسب است؟ اگر شما در حال مبارزه با آکنه هستید، احتمالا شما احتمالا از راکوتان شنیده اید. در حالی که بسیاری از داروهای ضد آکنه برای امتحان کردن، مانند تغییر دادن رژیم غذایی و تغییر روشی مراقبت از پوست خود، زمانی که همه چیز ناکام می شود و آکنه واقعا شدید است، کلمه "راکوتان" قرص راکوتان کل کل را با یک لیوان آب یا شیر بشویید. کپسول ها را باز نکنید و کپسول هایی را که آسیب دیده اند را نگیرید. هنگام استفاده از آن، راکوتان ممکن است یک یا دو بار در روز مصرف شود و همیشه باید با غذا مصرف شود.

راکوتان چیست + تداخلات غذایی

روز دوم یا سوم دوره بعدی عادی قاعدگی قبل از شروع درمان راکوتان. این کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع راکوتان شما حامله نیستید. چقدر طول می کشد تا راکوتانC مصرف راکوتان را تا زمانی که پزشک شما تجویز کند. درمان با راکوتان معمولا 4 تا 8 ماه طول می کشد. در چند هفته اول درمان، ممکن است آکنه قبل از اینکه بهتر شود، کمی بدتر شود. نگران نباشید، این نشانه ای است که راکوتان در حال کار است. راکوتان در پایان این زمان، آکنه شما باید به طور قابل توجهی پاک شود. اکثر بیماران متوجه می شوند که وضعیت پوست او حتی پس از درمان راکوتان نیز بهبود پیدا می کند.

تداخلات غذایی این دارو

لطفا توجه داشته باشید که راکوتان نمیتواند قبل و بعد از شروع زخم، زخم ها یا قرص راکوتان پرده ها را بهبود بخشد، اما این به جلوگیری از چنین آسیب های پوستی در آینده کمک خواهد کرد. اگر فراموش کردید راکوتانD را سعی نکنید از دوزهای اضافی استفاده کنید. این ممکن است باعث ایجاد یک عارضه جانبی ناخواسته شود.اگر تقریبا زمان برای دوز بعدی شما باشد، دوزهای که از دست داده اید را از دست ندهید و قرص راکوتان وقتی که قصد دارید دوز بعدی را مصرف کنید اگر چندین دوز را از دست داده اید، لطفا به دکتر خود اطلاع دهید و از مشاوره ای که به شما داده شده است، پیروی کنید.
منابع : قرص راکوتان ، راکوتان ، راکوتان چیست