این مفاصل پر سر و صدا و غالبا دردناک مفاصل گردن، مچ پا، زانو و انگشتان دست هستند. چگونه تعیین کنیم صدای مفاصل چیز نگران کننده ای نیست؟ اگر مفاصل پر سر و صدا با احساس درد همراه باشند، این چیزی است که باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

صدای مفاصل + عوامل خطر

تقریبا 20 دقیقه طول می کشد تا گازهای طبیعی آن دوباره جذب شوند، بعد از انجام یک بار آن را بلافاصله بعد از انجام یک بار انجام دهید. هر گونه اتصال سینوویال را می توان از بین برد. »اما در مورد دیگر کلیک ها و پاپ ها که فقط وقتی اتفاق می افتد که من در اطراف یا در حال تمرین حرکت می کنم، چه؟ آیا آنها همان هستند؟ "اغلب، بله اما گاهی اوقات آنها می توانند نشان دهند چیز دیگری ممکن است ادامه یابد. کلیک ها - کلیک های تکراری گاهی اوقات می تواند نشان دهد که برخی از بافت های همبندی خارج از هماهنگی مناسب یا احتمالا آسیب دیده اند. صدای مفاصل همچنین می تواند از عدم تقارن یک عصب بزرگ مانند عصب اولنار باشد که در هنگام خم شدن و آرنج آرنج خود به داخل و خارج از شیار معمولی خود می افتد. اگر درد نباشد، من نگران این نباشم، اما تمریناتی که من در زیر انجام می دهم می تواند بسیار سودمند باشد. Rip / Tears-Noisy Rippers / Tears - بیماران مرا در مورد انواع دیگر ظاهر و "پاره شدن" به طور ناگهانی، با درد و سپس تورم و کبودی. این احتمالا از بین بردن بافت اسکار است. اگر درد در حال افزایش باشد، شما باید از یک پزشک خارج شوید. Clunks - این یک پدیده جالب است که اغلب به عنوان یک تغییر احساس می شود که ممکن است یا ممکن است با پاپ بلند تر همراه باشد.

صدای مفاصل بدن + عوامل خطر

این اغلب به عنوان متمایز از "پاپ معمول" است که مردم توصیف می کنند، اما در واقع ممکن است یک پدیده مشابه باشد، فقط بلندتر و قابل توجهتر است. مهمترین چیز این است که در مورد این صداهای مشترک بدانید، اگر درد وجود نداشته باشد، شما شما باید نگرانی داشته باشید، اگر چه ممکن است راه خوبی برای گفتن این باشد که شما نیاز به برخی از کارها در مورد تحرک و کنترل موتور دارید، که ما در بخش بعدی بحث خواهیم کرد. با این حال، کلیک ها یا پاپ های شما با درد همراه خواهد بود مداوم است، لطفا آن را بررسی کنید توسط حرفه ای. صدای مفاصل بدن توجه: شما می توانید مراقبت از درد و دل درد در طول بدن خود را با تمرین اثبات شده در راهنمای مراقبت از بدن ما رایگان. چرا احساس خوبی به پاپ اتصالات خود را؟ چرا کشش می تواند منجر به سر و صدای مشترک می شود. ترک خوردگی دستکش تنها چیزی که احساس می کند خوب نیست. این که آیا در صبح در صندلی نشسته اید یا در صبح از خواب بیدار شده اید، کشش خوبی است که باعث می شود برخی خواب ها احساس خوبی داشته باشند. چرا اینطور است؟ کشش بر روی کپسول مفصلی است که موجب آرام سازی عضلات اطراف مفصل می شود (با تحریک نوع مکانیس گیرنده های مفاصل نوع III - برای شما متفکران آناتومی). این احساس می کند که به خصوص هنگامی که مفاصل شما احساس تنگ یا سفتی احساس می کنند احساس خوبی دارند.

درمان صدای مفاصل در طب سنتی + عوامل خطر

بسیاری از پاپ ها یا کلیک ها در یک مفصل خاص اتفاق می افتند، این می تواند یک ابزار ارزیابی خوب برای شما باشد تا به شما بگویم که در عضلات اطراف وجود دارد که باید از طریق آن کار کنید. تمریناتی که به شما نشان می دهم به شما کمک می کند که این ماهیچه ها را از بین ببرید، بنابراین مفاصل شما به اندازه کافی احساس نمی شود. نظریه دیگری هم وجود دارد که پانکراس یک مفصل را منتشر می کند که ملانین های طبیعی درمان صدای مفاصل در طب سنتی را به وجود می آورد. این می تواند بسیار اعتیاد آور است، که به همین دلیل است  مردم مردم پشت سر خود را گم می کنند و یا به دنبال کسی می روند تا آن را برای آنها انجام دهند. معامله چیست؟ آیا شواهد کافی برای شما بد است؟ آیا شواهد کسر برای شما بد است؟ شواهد کمی وجود دارد که ادعا می کند که شکسته شدن انگشتان دست باعث ایجاد آرتریت می شود، اما بحث هایی وجود دارد مبنی بر اینکه مکررا مجبور می شود مفاصل شما به پاپ منجر به افزایش اختلال یا التهاب شود. همانطور که قبلا گفتیم تفاوت میان کلیک ها و پاپ ها که با حرکات یا تمرین منظم اتفاق می افتد، و کسانی که از طریق force force رخ می دهند، متفاوت است.

صدای مفصل شانه + عوامل خطر

هرچند نوع پاپ برای شما بد نیست (مگر اینکه با درد باشد)، در به طور کلی، حرکات نیروی مکرر زیاد، ممکن است بهترین کارها را برای خود انجام ندهند، مگر اینکه واقعا بدانید که چه کاری انجام می دهید. شما احتمالا خود را به شدت آسیب نزده اید، اما این قابل قبول است که کشش بیش از اندازه در مفصل می تواند کنترل موتور را در طول زمان کاهش دهد هرچند که احساس شما از نیاز به پوسیدگی مفاصل شما وجود دارد. این صدای مفصل شانه نشان می دهد که شما در برخی مواقع در عضلات و بافت اطراف آن مفاصل پیشرفت کرده اید، بنابراین کار بر روی ارتقاء تحرک خود در این مناطق می تواند مفید باشد. خط پایین: ترک کردن دست و یا مفاصل دیگر برای شما بد نیست، اما ممکن است بهترین ایده ای برای انجام آن به طور مکرر درازمدت نباشد. این تمرین ها برای ترکیبات سالم انجام می شود. همه این ها را کلیک می کنیم و از زمان به زمان می رویم و این درست است. با این حال، در مورد آنها چطور است که آنها می توانند به شما در مورد کارهایی که در مورد بهبود قدرت، تحرک و کنترل موتور نیاز دارند، بگویند. از بسیاری از مشتریان ما شنیده ایم که اضافه کردن برخی حرکات ساده به زندگی روزانه آنها به آنها کمک کرده است با کار کردن از طریق این کلیک ها.

درمان گیاهی صدای مفاصل + عوامل خطر

در اینجا تنها چند حرکتی است که می توانید در جهت تقویت و بسیج مفاصل خود به کار ببندید تا آنها سالم و خوشحال شوند: 1. خرس WalkWe اول کار بر روی خرس، که به نظر می رسد این است: Bear Locomotion می تواند کمک به تقویت و بسیج مفاصل خود را در یک موقعیت سگ downward، با لب به لب خود را به هوا پرتاب. دست خود را به زمین به عنوان شما راه رفتن به جلو بازوی راست خود را بچرخانید و در همان زمان به سمت جلو حرکت کنید. با وجود آنکه دستهای خود را به زمین فشار دهید، دست خود را به سمت راست و عقب راست درمان گیاهی صدای مفاصل حرکت دهید. با این حرکت آرام و با کنترل، این انگشت را به جلو بکشید. فشار رو به افزایش از دست و مچ دست خود را به عنوان سلاح های خود را راست، شما عضلات اطراف مفاصل را در مچ دست، آرنج و شانه های خود را تقویت کنید. همانطور که در طول زمان به درست کردن پاها تان کار می کنید، بدن شما نیز پایین تر می شود تا مچ پا، زانو ها و باسن ها سالم باشند. و همانطور که شما بهبود می یابید، عضلات پشت شما قوی تر و متحرک تر می شوند و ستون فقرات شما سالمتر می شود.
منابع: صدای مفاصل, صدای مفاصل بدن, درمان صدای مفاصل در طب سنتی, صدای مفصل شانه, درمان گیاهی صدای مفاصل, درمان گیاهی صدای مفاصل, علت صدا دادن مفصل زانو, صدای مفصل زانو, علت صدا دادن مفاصل کمر, صدای مفاصل نوزاد, صدای مفاصل گردن, صدای مفاصل انگشتان دست, صدای مفصل بازو, درمان صدای مفاصل لگن